עבודה מס' 050269
מחיר: 191.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שוק המטרה, תמהיל השווק, החדרת מוצר חדש ותכנון מחקר שוק, תמהיל שווק של מוצר חדש ושאלון מחקר שווקים.
2,174 מילים ,5 מקורות ,2000
קו המוצרים אשר אותו בחרתי, הינו קו מוצרי התזונה ובקרת המשקל של חברת הרבלייף.
המוצרים מופצים ב 45 - מדינות ברחבי העולם.
בעבודה זו, אנתח את קו המוצרים הקיים בנושאים הבאים :
* שוק המטרה.
* אסטרטגיית כיסוי השוק.
* מיצוב המוצר.
* מרכיבי תמהיל השיווק.
לאחר מכן, אניח שהחברה מתכוונת לשווק מוצר חדש ואסייע לה בתכנון מחקר שוק.
על פי הנחות מחקר שוק זה, אקבע את שוק המטרה של המוצר, מיצובו ותמהיל השיווק שאני מתכנן עבורו.
תוכן עניינים:
1. מבוא.
2. ניתוח שוק המטרה.
3. מרכיבי תמהיל השיווק הנוכחי.
4. החדרת מוצר חדש ותכנון מחקר שוק.
5. תמהיל השיווק של המוצר החדש.
6. ביבליוגרפיה.
נספח : שאלון למחקר שווקים.
הורניק, י., 1986, ניהול השיווק, האוניברסיטה הפתוחה.
קוטלר, פ., ארמסטרונג, פרופ'., 1991, עקרונות השיווק, הוצאת המכון לפריון העבודה.
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שווק והסביבה העסקית-מוצרי חברת הרבלייף", סמינריון אודות "שווק והסביבה העסקית-מוצרי חברת הרבלייף" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.