עבודה מס' 062334
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: עבודה זו טוענת נגד ההטעיה בפרסומות לדיאטות.
5,971 מילים ,9 מקורות ,2003
תוכן העניינים
1) מבוא
2) הצגת הבעיה המוסרית דרך דיון במיתוסים הרווחים בעולם העסקים ובהנחות היסוד של
הכלכלה הקלאסית
2.1. המיתוסים על עולם העסקים
2.2. הנחות היסוד של הכלכלה הקלאסית
3) ריסון פנימי והקושי שבו והצעת פתרון לקושי זה
4) דיון במודל חמשת העקרונות
5) דיון בגישותיו של ולסקז לגבי אחריות החברה למול לקוחותיה
6) סיכום
7) הערות
8) ביבליוגרפיה
כל אמצעי התקשרות בישראל מתקיימים באמצעות פרסומים, חלקם פרסומים הכוללים בתוכם
מניפולציה מובהקת הגורמת ללקוח ללכת אחריהם בעיניים עצומות ולחשוב כי הן בגדר "תורה
מסיני". אף אחד לא חולק עליהן ולא מבקר אותן ואת אמיתותן. היות והנהנים, במקרה זה, הם
רבים למול אותם הסובלים, אין לאף אחד אינטרס לשנות את פני הדברים ולהביא למהפך בנושא,
שכן מדובר ב"מכרה זהב" עבור כל הנהנים גם יחד.
שוק הפרסום רווי בפרסומי דיאטה שונים המציגים פרסומים בהם נעשה שימוש בפרסום
מניפולטיבי. עבודה זו סוקרת את הבעיה המוסרית דרך דיון במיתוסים הרווחים בעולם העסקים
ובהנחות היסוד של הכלכלה הקלאסית, כמו גם דרך דיון במודל חמשת העקרונות.
א. גבע. מוסר ועסקים - מושגים ועקרונות. האוניברסיטה הפתוחה תל-אביב. מהדורת אוגוסט 2000.
א. גבע. מוסר ועסקים - מקראה חלק ב'. האוניברסיטה הפתוחה תל-אביב - מהדורה זמנית.
Beauchamp T.L. 1993, Manipulative advertising. In Beauchamp, T.L. Bowie, N.E. Etical
העקרונות · חמשת · מודל · מניפולטיבי · פנימי · פרסום · ריסון · מטעה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "דיאטות - פרסום כוזב", סמינריון אודות "דיאטות - פרסום כוזב" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.