עבודה מס' 031882
מחיר: 108.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תאור הקמת מחלקת שיווק, תהליך מיון וגיוס, שיטות המיון, סוגי ראיונות ויעדים בראיון.
2,477 מילים ,3 מקורות
1.1 עבר ורקע הסטורי של העיתון
"חדשות הצפון" הינו מקומון שהחל לפעול בשנת 1982.
מאחורי המקומון עומד יעקב כץ, מייסד ובעל העיתון, אשר ביצע את רוב הפעילות: מחלוקת התה ועד לכתיבה.
העיתון פרסם כתבות שעניינו את אנשי הסביבה אשר כללה מספר מצומצם של ישובים קטנים.
לעיתון היו מספר יתרונות:
* הפצה למנויים
* כתיבה מעולה
* נושאים מעניינים
* מחיר זול
1.2 התרחבות העיתון
בעקבות הגידול במספר תושבי האזור והשונות בין התושבים, העיתון היה צריך להערך בהתאם לדרישות החדשות ולכן כץ העסיק 20 עיתונאים נוספים ובעלי תפקידים נוספים.
הצלחת העיתון היתה גדולה והאווירה במערכת היתה טובה.
1.3 סיבת הקמת מחלקת השיווק
למרות הצלחת העיתון הלקוחות היו מאוכזבים.
העיתון לא הגיע הביתה בשעה היעודה והוא נזרק לגינה במקום להיות בתיבת הדואר. כמו כן היו טעויות בחשבונות החודשיים.
לשם כך מר כץ החליט לפתוח מחלקת שיווק אשר תטפל בבעיות אלו.
בעבודה זו ננתח את פעולות שנעשו במהלך גיוס העובדים למחלקה זו וניתן המלצותינו לגבי הפעולות הדרושות בכדי לפתור את הבעיה בטווח המיידי ובטווח הארוך.
תוכן העניינים
1.תאור תהליך הקמת מחלקת השיווק.
2.תהליך המיון והגיוס.
3.שיטות המיון.
4.סוגי ראיון.
5.יעדים בראיון.
6.שלב ההמלצות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "משאבי אנוש", סמינריון אודות "משאבי אנוש" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.