היישום אינו מחובר לאינטרנט

ברוק שילדס והפרעת דיכאון לאחר הלידה

עבודה מס' 069278

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: הצגת דמותה של ברוק שילדס בהיבט הפסיכופתולוגי ובחינת התאמת הפרופיל לתופעת הדיכאון לאחר הלידה על פי הגדרת ה- DSM.

2,461 מילים ,10 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

לנפש האדם מחלות רבות ומגוונות. חלקן מגיעות ללא כל סיבה, חלקן מגיעות לאחר אירועים טראומתיים בחייו של האדם וחלקן מגיעות לאחר אירועים משמחים בניגוד לשכל הישר.
הרעיון המרכזי של העבודה הוא הצגת דמותה של ברוק שילדס בהיבט הפסיכופתולוגי ובחינת התאמת הפרופיל לתופעת הדיכאון לאחר הלידה על פי הגדרת ה- DSM.
תחילה אציג רקע על חייה של ברוק והתסמינים שאפיינו אותה לאחר לידת בתה. לאחר מכן אסקור את תופעת הדיכאון לאחר הלידה, הסימפטומים השונים המתגלים בעקבות התופעה ודרכי הטיפול השונות.
נציג את התאמתם של התסמינים של ברוק להגדרה של ה- DSM ונראה האם אכן ברוק מתאימה לאבחנה של דיכאון לאחר הלידה.

תוכן עניינים:
1. תקציר
2. מבוא
3. דיון
4. סיכום
5. מקורות מידע

קטע מהעבודה:

"בנוסף לחוסר יכולתי לבצע פעולות אימהיות בסיסיות מבחינה פיזית, גם הרגשתי שאני לא רוצה להתקרב לרואן יותר מדי", רגשות אשמה החלו להציף את ברוק מהסיבה שהיא אינה מטפלת בביתה בצורה נאותה, אינה ניגשת אליה כשהיא בוכה ואפילו לא סובלת את הריח של החיתול שלה. גם בהנקה היו בעיות, גופה לא ייצר מספיק חלב ובזמן ההנקה בעלה הוביל את פיה של רואן לפטמה של ברוק.

תגים:

הריון · לידה · דיכאון · DSM · סלבס · קולנוע

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ברוק שילדס והפרעת דיכאון לאחר הלידה", סמינריון אודות "ברוק שילדס והפרעת דיכאון לאחר הלידה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.