היישום אינו מחובר לאינטרנט

הפרסקאות בכנסייה באסיזי

עבודה מס' 050691

מחיר: 155.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: באיזו מידה משקפות הפרסקאות בכנסייה באסיזי את חייו של פרנציסקוס על פי ספרו של תומס מצ'לנו. בחינת ארבע פרסקאות והשוואתן לספר.

1,576 מילים ,12 מקורות ,2000

תקציר העבודה:

הפרסקאות הכנסייה באסיזי מתבססות ברובן על ספרו של תומס מצ'לנו "חייו של פרנציסקוס הקדוש מאסיזי". ספר זה נכתב בסביבות 1229. תומס עצמו ראה את פרנציסקוס בחיים, אך לא היה אחד האנשים הקרובים אליו, ולכן לא היה יכול לכתוב ספר אמין מאוד. הוא מתאר את חיי פרנציסקוס מנקודת ראות של אדם הרואה בפרנציסקוס קדוש. למרות שיש בתיאור זה נקודות של אמת הסטורית, קיימות בו גם אגדות וסיפורים המלווים את דמותו של פרנציסקוס לאחר מותו. קיימות גם ביוגרפיות אחרות של פרנציסקוס, למשל, הביוגרפיה של בואנוונטורה, אך זו היא ביוגרפיה יותר מאוחרת.

הפרסקאות בכנסייה באסיזי מהוות בעיה בפני עצמה - במשך תקופה ארוכה מאוד שייכו את הפרסקאות לידו של ג'וטו, אך קיימת גם סברה, שג'וטו לא צייר את הפרסקאות הללו. בעיה זו מעסיקה את חוקרי תולדות האומנות עד היום, מכוון שאין כמעט כל דרך להוכיח האם אכן ג'וטו צייר את הפרסקאות או לא.

שאלת המחקר: באיזו מידה משקפות הפרסקאות בכנסייה באסיזי את חייו של פרנציסקוס על פי סיפרו של תומס מצ'לנו?
על מנת לענות על שאלת המחקר אעשה השוואה בין מספר פרסקאות הנמצאות בכנסייה באסיזי לבין ספרו של תומס מצ'לנו.

תוכן עניינים:
מבוא
חלומו של אינוקנטיוס ה-III
האפיפיור אינוקנטיוס ה-III מאשר את הרגולה
פרנציסקוס בפני הסולטן
גילוי הסטיגמאטה על גופו של פרנציסקוס
מסקנות
ביבליוגרפיה
רשימת תמונות

מקורות:

Tomas of Celano, St Francis of Assisi. From: R. J. Armstrong, J. A.Wayne, eds., "Francis of Assisi: Early Documents vol.1", New York, 1999.
T. S. R. Boase, St Francis of Assisi, London, 1968.
E. Duffy, Finding St Francis: Early Images, Early Lives, from: "Medieval Theology and The Natural Body", P. Biller and A.J. Minnis, eds., New York, 1998, pp. 193-236.
M. Robson, St Francis of Assisi, London, 1997.
J. H. Stubblebine, Assisi and The Rise of Vernacular Art, New York, 1985.

תגים:

נצרות · אמנות · מסדר · אינוקטיוס · הפרנציסקנים · רגולה

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הפרסקאות בכנסייה באסיזי", סמינריון אודות "הפרסקאות בכנסייה באסיזי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.