היישום אינו מחובר לאינטרנט

תקשורת פה לאוזן בעולם התיירות

עבודה מס' 070430

מחיר: 329.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיטת השיווק "תקשורת פה לאוזן" (WOM) בעולם התיירות - בחינת שלושה מאמרים בתחום משנת 2015, ניתוח חברת דיזנהויז והמלצות.

7,211 מילים ,8 מקורות ,2016

תקציר העבודה:

בעידן שבו מידע מסחרי מופץ בכמות חסרת תקדים, אנו נעזרים בדרכים שונות עמ"נ לבחון את אמיתות המידע/האמירות המתפרסמות. בין היתר זה יכול להתבצע דרך תקשורת לא פורמלית המתקבלת ישירות מאנשים אחרים שאינם קשורים לחברה/לעסק שמפרסם את המידע. תקשורת זו הנקראת "תקשורת פה לאוזן" (wom). שיווק מפה לאוזן ובאנגלית Word of Mouth, הינו שיטת שיווק אשר מתבססת על היצר האנושי והצורך בתקשורת. על פי שיטה זו השיווק מתבצע על ידי הפניות עצמאיות של אנשים למכרים או כל אדם איתו הם מתקשרים ואליו החליטו להעביר את האינפורמציה. תקשורת זו מבטאת את הכח והיכולת שיש לאחד (לקוח/צרכן) להשפיע על התנהגות/דעותיו של האחר. צרכנים מושפעים בדרך תקשורת זו יותר מכל תקשורת לא פורמלית אחרת מאחר וזה נתפס אמין, רציני, ללא שום מניע נסתר או אינטרס אישי לקידום המוצר/השירות. המניע להפצת מידע בדרך זו הוא בעיקר רצון לשיתוף רגשות/חוויות/לסייע לאחר בקבלת החלטה. בעבר העברת המידע היתה בעיקר דרך מפגש פנים מול פנים אך כיום ערוצי התקשורת לרבות אתרי המדיה החברתית משחקים תפקיד חשוב בנפיצות המידע, מאחר וכך המידע עובר מהר יותר ולהרבה יותר אנשים. (http://www.marketingstategy.co.il).

בעבודה זו אתמקד ב 3 מאמרים המדברים על דרכים לשיווק מוצרים בתחום התיירות בדרך של הפצת פה לאוזן. החברה עליה איישם את החומר הנלמד היא "דיזנהויז יוניטורס".
ככל שהתחרות בעולם התיירות גוברת, שיווק יעד חופשה בשונה משאר המתחרים הופך משימה קשה יותר בעבור המשווקים. בסופו של דבר, המשווקים מפתחים שיטות ודרכי שיווק שונות בכדי למשוך לקוחות מיד בנקיטת ההחלטה לצאת לחופשה בכדי שהיעד ייראה מושך דיו בכדי לבקר בו בחופשה הבאה.

תוכן עניינים:
מבוא
מאמר 1
מאמר 2
מאמר 3
חברת "דיזנהויז יוניטורס"
חברת "דיזנהויז יוניטורס"-יישום
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

מפעיל תיירות בסדר גודל של 'דיזנהויז יוניתורס' אשר ממוקם בישראל ניצב בפני סביבה פוליטית ברמת מקומית, ברמת הממשלה בישראל וברמה אזורית במזרח התיכון ובאירופה. בנוסף, הוא יהיה חייב לפעול תחת הסביבות הפוליטיות השונות של ארצות היעד הכלולות בתוכניותיו. שניים מהגורמים הפוליטיים אשר הם הבולטים ביותר המשפיעים על 'דיזנהויז יוניתורס' הם: אחד, המצב הפוליטי-בטחוני בישראל, והשני, הנושא של 'שמיים פתוחים'.

תגים:

שיווק · תיירות · תקשורת פה לאוזן · מפה לאוזן · המלצות · שמועות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תקשורת פה לאוזן בעולם התיירות", סמינריון אודות "תקשורת פה לאוזן בעולם התיירות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.