היישום אינו מחובר לאינטרנט

מפתח המותג קריסטל

עבודה מס' 069526

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: פיתוח המותג קריסטל בשוק המשקאות המוגזים.

3,698 מילים ,10 מקורות ,2012

תקציר העבודה:

יש משקאות שנדמה שמאז ומעולם היו חלק מאיתנו. משקה קריסטל, אולי המותג המזוהה ביותר עם משקה- קל ישראלי, הושק לראשונה ב- 1936- על-ידי מר יעקב תבורי.
כיום, למעלה מ-70 שנה של שיווק המותג בשוק המשקאות נבחן את מיצוב המותג, המחויבות למותג, מפתח המותג הנוכחי ונבנה אסטרטגייה שיווקית חדשה לרענון המותג.

תחילה ערכנו מחקר בקרב 60 משתמשי קטגורית משקאות קולה. בדקנו מאפייני שימוש, זיקה למותג, פוטנציאל גידול, עמדות וחסמים בקטגוריה כלפי כל אחד מהמותגים.
את תוצאות המחקר ניתחנו באמצעות מודל Brand Value Creator. במקביל, חקרנו את הסביבה השיווקית - הפנימית והחיצונית של המותג קריסטל מבית חברת יפאורה תבורי.
ממצאי המחקר וניתוח הסביבה השיווקית טומנים בחובם אלמנטים חיוביים למותג קריסטל של מותג ותיק, מוכר, מזוהה, משתלם, ישראלי ונוסטלגי. המותג חזק במיוחד במגזרים ובקהל יעד מוטה מחיר. כמו כן הוא נהנה מכשרות מחמירה של בד"צ.
מנגד, המותג מתמודד בקטגוריה מול המותג המוביל בישראל ובעולם כולו - קוקה קולה - ששולט באופן מובהק בנתח שוק כספי וכמותי וכן נהנה מהובלה במדדים נוספים של מודעות, אהדה והעדפה. המותג קריסטל סובל גם מנחיתות מבחינת זמינות ונראות ומשווק בפורטפליו של מוצר אחד בקטגורית משקאות הקולה.
לאחר בחירת חלופות שונות והתלבטויות בחרנו באסטרטגיית חיזוק ושיפור תדמית המותג לרענון המותג. בחרנו לחזור לערכי הבסיס החזקים של ישראליות ונוסטלגיות, ולהצמיד את ערכי האיכות והזמינות למרכיבי מפתח המותג.
גיבשנו אסטרטגיה שיווקית המורכבת ממותג בעל פורטפוליו מוצרים רחב, תוך שמירה על אריזות בעל נפח מוגדל בכל מוצר כדי לשמר ואף לחזק את ערך התמורה למחיר.
אסטרטגיית ההמחרה שונתה והיא מותאמת למטרה לקבל פרמיה גבוהה מהפרמיה הנוכחית עבור המותג, תוך שמירה על פער מחירים משמעותי לעומת המתחרים. אסטרטגיית ההפצה הותאמה למהלך רענון המותג, והיא מדגישה את אינטנסינטביות ההפצה, נראות ובולטות ברצפות המכירה. האסטרטגיה התקשורתית שגובשה מגדירה התקציב, תמהיל התקשורת השיווקית, תכנון המדיה וקובעת יעדי פרסום מאתגרים של מודעות, התנסות, אימוץ וכוונת קנייה.
לסיכום, אנו מציגים 4 מטרות למהלך שכוללות גידול בנתח קטגוריית הקולה, מיקום שני בקטגוריה ובפער משמעותי מפפסי, הרחבת בסיס הצרכנים, וכמובן - מכירות ונתח שוק כספי.

תוכן עניינים:
רקע
נתחי שוק
מאפיינים דמוגרפיים
מודל BRAND VALUE CREATOR
נכסיות רגשית
מטריצת האסטרטגיה ע"פ PINPOINT:
ניתוח S.W.O.T
מפה תפיסתית
מפתח המותג
DRAGON'S ELLIPSE MODEL
אסטרטגייה שיווקית לרענון המותג
ביבילוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

ע"פ מטריצת האסטרטגיה ניתן לראות כי הערך שנתפס כחשוב ביותר הינו הערך "מוכר", שם קריסטל נפתסת בביצוע מתחת לממוצע.

תגים:

מותג · קריסטל · קוקה קולה · פפסי · נכסיות רגשית · מפה תפיסתית · משקאות קלים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מפתח המותג קריסטל ", סמינריון אודות "מפתח המותג קריסטל " או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.