היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–8] מתוך 8
עבודה מס' 70851
מהם הגורמים המשפיעים על העדפת הצרכן היכן לבצע את רכישותיו- באינטרנט או בחנות?
6,271 מילים (כ-19.5 עמ'), 14 מקורות, 329.95 ₪
עבודה מס' 66919
מהן התמורות הנתפסות בהרגלי קניות והמקום של האינטרנט בתמורות הללו? סקירת ספרות וראיונות.
9,392 מילים (כ-29 עמ'), 28 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 63277
האם הפרסום בטלוויזיה משפיע על הילדים לבקש מההורים לרכוש את המותג.
8,195 מילים (כ-25 עמ'), 11 מקורות, 482.95 ₪
עבודה מס' 67340
סקירת היבטים שונים של תופעת הפרבור המפוזר ובחינת הפריסה של רשת "ביג" כמקרה מייצג.
8,719 מילים (כ-27 עמ'), 34 מקורות, 362.95 ₪
עבודה מס' 64912
האם קיים הבדל בין אנשים (בגילאי 24-30) שחוו או חווים מערכת יחסים אונליין לבין אלו שלא חוו מערכת יחסים אונליין בהחזקת הסטריאוטיפים שקיימת אצלם כלפי הכרויות באינטרנט?
4,978 מילים (כ-15.5 עמ'), 18 מקורות, 349.95 ₪
עבודה מס' 61033
תכנית בסיסית לפיתוח ושיווק "קוד חכם" לשימוש בעגלות קניות.
2,620 מילים (כ-8 עמ'), 0 מקורות, 240.95 ₪
עבודה מס' 66799
יתרונות וחסרונות רשת האינטרנט ככלי מכירה, הסיבות המביאות צרכנים לבצע קניות וירטואליות ומאפייני "הצרכן האלקטרוני".
8,474 מילים (כ-26 עמ'), 17 מקורות, 181.95 ₪
עבודה מס' 69538
הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים (כ-14.5 עמ'), 22 מקורות, 423.95 ₪

אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.


עבודות [1–8] מתוך 8