עבודה מס' 069538
מחיר: 423.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין מאפייני מידע וזמינות באתרי קניות באינטרנט לבין אמון הצרכן ברכישה מקוונת.
4,718 מילים ,22 מקורות ,2012
במסגרת מחקרי בנושא קניות באינטרנט נבדקו מספר נושאים: התפתחות ערוצי הקנייה באינטרנט, שיווק באינטרנט, זמינות הרכישה באינטרנט, חסרונות השיווק באינטרנט, שינוי תפיסת הקניות באינטרנט לחוויה חיובית יותר, נקודות תורפה חיוניות, אמון וביטחון כגורם עיקרי.
כמו כן נבדקה תפיסת הצרכן לגבי הקניות באינטרנט בהתאם לקריטריונים שונים.
בעיית המחקר: כיום, האינטרנט הפך להיות מקור זמין לקניות ולפיכך מצויים אתרי קניות רבים
ברשת. על כל אתר לרכוש את אמונו של הצרכן על מנת להבטיח את השימוש בו ולא במתחריו.
שאלת מחקר: באלו דרכים ואמצעים רוכשים אתרי הקניות באינטרנט את אמון הרוכשים?
שאלות תחקיר:
1. האם רמת האבטחה של אתרי הקניות היא שמשפיעה על רכישת אמונו של הגולש הרוכש?
2. האם הצרכן בודק את אמינות אתר הקניות בטרם רכישתו, אם כן מהן הדרכים?
3. כיצד שימושיות אתר הקניות ועיצובו משפיעים על הפופולאריות שלו?
המחקר שבו בחרתי הוא מחקר כמותי. אוכלוסיית המחקר: מדגם מייצג של סטודנטים לתואר ראשון בני 20+. האוכלוסייה תידגם על ידי הפצת השאלונים במייל.
תוכן עניינים:
שאלת מחקר ושאלות תחקיר
מבוא
מסגרת תיאורטית
תכנון המחקר
ממצאים
דיון
ביבליוגרפיה
נספח - השאלון
קניות · מקוון · קניה מאובטחת · קניות אונליין · חוויית קניה · קניון וירטואלי · מחקר כמותי · שאלון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מידע ואינטרנט", סמינריון אודות "מידע ואינטרנט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.