עבודה מס' 067195
מחיר: 289.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת רמות השרות בשלושה ארגונים: קאנטרי קלאב כפר סבא, ארקפה ורכבת ישראל.
5,015 מילים ,15 מקורות ,2008
העבודה עוסקת בניתוח שלושה ארגונים נותני שרות, ארגונים שרמת השרות, הינו מרכיב קריטי ומפתח להצלחתן, קאנטרי כ"ס - מועדון ספורט, רשת ארקפה - מסעדת בית קפה, ורכבת ישראל.
העבודה בחנה את אופן התנהלות הארגונים, על פי מדדי סיווג השרות s',Lovelock מדדי איכות השירות ע"פ ,Fisk מאפייני חווית השרות ע"פ Bitner, ומודל הפערים של GAP; ועלתה על כשלים ופערים במתן השרות. המלצתי על צבר פתרונות יעילים הנותנים מענה, ואשר יביאו לשביעות רצון הלקוחות ומיצוב מוניטין גבוה יותר לארגונים.
תוכן עניינים
תקציר מנהלים
מבוא
הצגת הארגונים
הגדרת ה-SERVICE SCAPE
ניתוח ארגונים ע"פ s'Lovelock
מדדי איכות השרות ע"פ FISK
מאפייני חוויית שרות ע"פ Bitner
פערים ובעיות בארגונים ע"פ GAP
הצגת המלצות לפתרון בקאנטרי כ"ס
הצגת המלצות לפתרון בארקפה ע"י מודל Hessket
בעיות בשרות רכבת ישראל ע"י מודל הסובלנות
הצגת המלצות לפתרון בשרות רכבת ישראל
סיכום ומסקנות
ביבליוגרפיה
נספחים
שירות לקוחות · חווית שירות · מסעדנות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול שיווק שירותים - ניתוח שלושה ארגונים על פי מודלים", סמינריון אודות "ניהול שיווק שירותים - ניתוח שלושה ארגונים על פי מודלים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.