עבודה מס' 067132
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מערכת ניהול השירותים המופעלים בגן החיות בלונדון תוך מציאת בעיות תיפעוליות ופתירתן.
4,565 מילים ,9 מקורות ,2007
עבודה זו בחנה את ניהול ותפעול השירותים בגן החיות של לונדון.
בחלק הראשון של העבודה נעשה ניתוח מקיף על ה-Servicecape. נותחו הגורמים הפיזיים המשפיעים על תפעול השירות, העובדים והלקוחות בגן החיות. כמו כן, אותרו בעיות תפעוליות חשובות והוצגו המלצות לפתרונן ושיפורים למערכת ניהול התפעול.
בחלק השני של העבודה הוצגו פלחי השוק של גן החיות ואף הוצעו הזדמנויות עסקיות לכל פלח.
עוד, הוצג האופן בו יכולה המערכת התפעולית לתת מענה להזדמנויות הנזכרות לעיל.
בחלק האחרון נעשה שימוש במטריצת חשיבות/ביצועים לניתוח איכות השירות בגן החיות.
בנוסף, הוצגה תכנית פעולה הכוללת סדרי עדיפויות לביצוע וכן שלבי היישום שלה עם דגש על בעיותיה ודרכים להתגברות על הבעיות.
לבסוף הוצעה גישה נוספת לאיתור ביצועי המערכת התפעולית אל מול צרכי הלקוח.
תוכן עניינים
Servicecape
מענה להזדמנויות על ידי המערכת התפעולית
איכות השירות בגן החיות
ביבליוגרפיה
נספחים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים בגן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים בגן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.