היישום אינו מחובר לאינטרנט

הקמת מסעדת פלאפל

עבודה מס' 062366

מחיר: 288.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: תכנית להקמת העסק ותפעולו.

4,278 מילים ,4 מקורות ,2003

תקציר העבודה:


תוכנית זו תפרט בפני קוראיה את מהות העסק המוצע להקמה ואת פיתוח האסטרטגיה בה העסק ינקוט. התוכנית תציג את עיקרי המשמעויות מההיבט פיננסי, קרי, בחינת השקעה נדרשת, כמו כן נקודת איזון וצפי לתזרים מזומנים בשנים .12,3,

תמצית תיאור העסק
העסק המוצע להקמה הנו מסעדת פלאפל ייחודית אשר תוקם באזור המסחרי של שכונת מגורים. בתוכנית תוצג ייחודיות העסק והמאכלים שיוצעו ללקוחות, כמו כן יוצגו השיקולים שבבחירת המיקום הנ"ל כמיקום האופטימלי לעסק זה. הוגה הרעיון, בעלי ניסיון בניהול רשתות מזון מהיר.

תמצית תיאור המוצרים
מסעדת הפלאפל שמתוארת בתוכנית זו תמכור כדורי פלאפל מסוגים שונים וייחודיים. בידי הוגה הרעיון מרשמים מיוחדים (חלקם הועברו בירושה) הן לפלאפל רגיל והן לפלאפל הבנוי מתערובות שונות שנוסו בהצלחה במספר מדינות אירופאיות. מרשמים אלו מותאמים לקהל המושבע של הפלאפל האמיתי, והן לקהל חדש בעל סגנון אכילה מעודן יותר.

תמצית תיאור השוק
מסעדת הפלאפל תפנה גם לנוער וגם למבוגרים ותהנה מהמיקום בצמוד לקנטרי השכונתי, לבתי הספר ולאזור התעשייה של מזרח נתניה, אזור מגוריו של הוגה הרעיון. השכונה עצמה מונה 10000, איש בקירוב, לא כולל 1500 פועלים בקירוב אשר עובדים באזור התעשייה ומחפשים מסעדה קרובה לארוחת הצהרים שלהם. מרבית תושבי השכונה הנם בעלי יכולת כלכלית ממוצעת ומעלה, כאשר יש עירוב בין אשכנזים וספרדים. הפוטנציאל העסקי בעסק זה טמון הן בגידול קבוע במחזור השנתי של מכירות הפלאפל בישראל אשר עמד בסוף שנת 1999 על סך של 200 מליון שקל, וכן בעובדה שיותר אנשים נוטים לנטוש את ה"ג'אנק פוד" לטובת הפלאפל מסיבות בריאות.
סיבה נוספת למיקום הנבחר הנה בשל העובדה שהנוער המתגורר כיום בשכונה נאלץ לנסוע למרכז העיר כאשר הוא חפץ לאכול "אוכל מהיר" עם חבריו. מה גם, שגילאים צעירים יותר (10-13) ייהנו מהמיקום כיוון שאינם מורשים לנסוע לעיר בשעות הערב ללא ליווי מבוגר, ואף בשעות היום מסוכםלאור הפיגועים.

תמצית פיננסית
1. השקעה ראשונית נדרשת 200000, שקל.
2. מחזור מכירות צפוי ברבעון 21500, 1 שקל, רבעון 77000, - 2 שקל, שנה 387900, - 1 שקל.
3. נקודת האיזון צפויה בסוף חודש שביעי של שנה ראשונה.

תוכן העניינים:
1. תמצית מנהלים
1.1 מטרת התוכנית
1.2 תמצית תיאור העסק
1.3 תמצית תיאור המוצרים
1.4 תמצית תיאור השוק
1.5 תמצית פיננסית
2. הרקע
2.1 היזם
2.2 הרעיון
2.3 הסביבה
3. הנחיות ומסגרת תיאורטית
3.1 מטריצת SWOT
3.2 יעדים
3.3 בסיס אסטרטגי
3.4 כיוון אסטרטגי
3.5 איך ליישם?
3.6 בחינת יישימות האסטרטגיה
4. פונציאל עיסקי
4.1 המוצר כמענה לצורך
4.2 תכונות ייחודיות
4.3 תמחיר
4.4 השוואה למוצרים מתחרים
5. אסטרטגיה שיווקית
5.1 השוק
5.2 סביבה ארגונית
5.3 פילוח לקוחות
5.4 היקף שוק היעד
5.5 מאפייני הלקוח
5.6 האווירה העסקית
5.7 תוכנית השיווק
5.8 תוכנית מכירות
6. מבנה ארגוני
6.1 אנשי מפתח
6.2 הארגון
6.3 מערך השירות
7. תוכנית פיתוח
7.1 נכסים
7.2 ציוד
7.3 ניתוח רגישות שנה שנייה
7.4 השקעה נדרשת
7.5 נקודת איזון
7.6 ענ"נ
7.7 תזרים מזומנים
ביבליוגרפיה
נספח - דוח רוה"ס

מקורות:

ברגינר, ע.; ניהול עסקי - חשבונאות, תמחיר, מימון וניתוחי כדאיות; לוגיק - מערכות ייעוץ והדרכה, 2001
פורטר, א. מ.; אסטרטגיה תחרותית - טכניקות לניתוח ענפים ומתחרים; עתרת הוצאה לאור; 1991
Johnson, G; Scholes, K; Exploring Corporate Strategy-Fifth Edition; Prentice Hall, 1999
Robson, W; Strategic Management and Information Systems - An Integrated Aproach, 2nd Edition; Prentice Hall, 1997

תגים:

יזמות · יוזמה · יזמים · מזון · מהיר · מסעדנות · אוכל · מהיר · מזון · שוק · יעד · לקוחות · מודל · TOWS

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקמת מסעדת פלאפל", סמינריון אודות "הקמת מסעדת פלאפל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.