עבודה מס' 071205
מחיר: 269.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת האסטרטגיה השיווקית של חברת מצמן-מרוץ.
7,021 מילים ,6 מקורות ,2019
מצמן את מרוץ, פרי מיזוג שתי חברות האופניים הגדולות בישראל (חברת מצמן וחברת מרוץ), הינה חברה המובילה ומקדמת את תרבות האופניים בישראל כבר כמעט 80 שנה, עם פתיחת חנות "מצמן" הראשונה בתל אביב בשנת 1939 וייבוא אופני Raleigh מאנגלייה לישראל. מאז, סל המוצרים של החברה הוא הרחב ביותר ונותן מענה לכל הרוכבים, הן במגוון האופניים הן במגוון האביזרים וחלקי החילוף. הוותק הרב וסל המוצרים המגוון מאפשרים לחברה ללוות את הלקוח מאופניו הראשונים, לאורך כל חייו כרוכב, חובב או מקצוען, ועד להיותו הורה הקונה את האופניים הראשונים לילדיו.
מטרת הפרויקט הנוכחי הינו לבחון את האסטרטגיה השיווקית של חברת מצמן-מרוץ. לצורך בחינה זו, הפרויקט בנוי ממספר חלקים. בחלק הראשון של מחקר זה מתואר הארגון וכן סביבתו העסקית. חלק זה מתאר את המבנה הארגוני של החברה, את מוצריה השונים, את הענף בו היא פועלת וכל אלה מאפשרים לבחון את מיצוב החברה ביחס למתחרותיה בענף שיווק אופניים בישראל.
החלק השני של הפרויקט בוחן מספר מודלים אשר עוסקים בבית העסק. בין המודלים אשר נעשו בפרויקט זה נמצאים מודל SWOT, מודל TOWS, מודל PEST ומודל חמשת הכוחות של פורטר. פרק שלישי בפרויקט הינו פרק תמהיל השיווק של העסק על פי מודל 4P אשר מהווה חלק ממודל BSS.
פרקים ארבע וחמש בפרויקט הינם פרקים אשר עוסקים בסקר צרכנים של בית העסק אשר בוחן את חווית הלקוח שלהם משירותי מצמן-מרוץ לאור מספר קריטריונים שונים ומאפשר למעשה להבין היכן מצליח בית העסק והיכן נכשל אל מול לקוחותיו השונים. פרק אחרון של הפרויקט הינו פרק הסיכום וההמלצות אשר משלב בין הממצאים האמפיריים שהתקבלו בפרק הממצאים ובין הממצאים התיאורטיים שהתקבלו מניתוח בית העסק.
העיסוק בשיווק בית עסק הינו עיסוק הסטורי רחב באקדמיה וכן בעולם העסקי. עסקים רבים, בעיקר בינוניים, פועלים לענפים סופר תחרותיים והצורך להיות משווק נכון בענפים אלה לעיתים הוא מה שקובע על כף המאזניים האם העסק יחווה הצלחה עסקית או כשלון עסקי בשל כמות הלקוחות ומתוך כך גובה הרווחים. נושא שיווק בית העסק מצמן-מרוץ הינו נושא אקטואלי מאוד כיום בשל התגברות הענף של רכיבת אופניים בארץ ובעולם.
כלי המחקר במחקר זה הוא השאלון.
תוכן עניינים:
1. הקדמה
2. תיאור החברה
2.1 על החברה
2.2 רקע תיאורטי
2.3 מבנה ארגוני של החברה
2.4 כוח אדם
2.5 מערך השיווק
3. ניתוח מצב קיים
3.1 הגדרת הענף
3.2 מגמות בענף
3.3 לקוחות פוטנציאלים וקהל היעד
3.3.1 מאפיינים דמוגרפיים של הרוכב הישראלי
3.4 פילוח שוק
3.5 מיצוב שוק עמדה תחרותית ויתרונות תחרותיים
4. מודלים
4.1 מודל SWOT
4.2 מודל ה- Ps4
5. ניתוח סקר שוק
5.1 מערך המחקר
5.2 מדגם המחקר
5.3 כלי המחקר
5.4 הליך המחקר
5.5 שיטת ניתוח הנתונים
6. ממצאי הסקר
6.1 הענות להשתתפות במחקר
6.2 סטטיסטיקה תיאורית של משתתפי המדגם
6.3 תפיסת חווית הלקוחות
7. תכנית פעולה
8. ביבליוגרפיה
9. נספחים
9.1 שאלון המחקר
9.2 פלטי SPSS
מצמן- מרוץ · תרבות האופניים · אופניים · התפתחות · תחבורה · שיווק · מוצרים · לקוח · צרכן · רוכב · חנות · ענף · חוויה · עסק · ניהול · סםורט · פנאי · טריאתלון
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "יבואן האופניים 'מצמן' - אסטרטגיה שיווקית", סמינריון אודות "יבואן האופניים 'מצמן' - אסטרטגיה שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.