היישום אינו מחובר לאינטרנט

שימוש בטכניקות שיווק להטמעת מוצר חדש - "טבעול"

עבודה מס' 068940

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: רקע על החברה ושיטות השיווק בהן נקטה בשיווק המוצר.

6,189 מילים ,15 מקורות ,2011

תקציר העבודה:

בעולם התחרותי של ימינו תופס תחום השיווק מקום מרכזי ובא לידי ביטוי בדרכים שונות ובאמצעים רבים ומגוונים. בין אם באמצעות התקשורת הכתובה, האלקטרונית, שלטי החוצות או אפילו הרשת החברתית "פייסבוק", המטרה היא אחת - למכור וכמה שיותר.
בין ים המוצרים הנמצאים היום על מדפי המרכולים, המשימה להבליט את המוצר שלך על פני היתר הופכת קשה ביותר.
בעבודה זו אבקש לבחון את שיטות השיווק השונות כפי שבאו לידי ביטוי במסע השיווק של חברת "טבעול" להטמעת סדרת המוצרים החדשה "המטבח הגלילי". חברת "טבעול" הובילה נכון לשנת 2010 את שוק המוצרים מן הטבע, עם נתח שוק של 61.6%, אך הראתה ירידה לעומת השנה הקודמת, אז הסתכם נתח השוק שלה ב-63%.
על רקע זה ובניסיון להתחדש, פיתחה החברה סדרת מוצרים חדשה, אשר נכנסה בחודשים האחרונים לשוק וכוללת שמונה מוצרים חדשים. על הסדרה חתום השף ארז קומורובסקי, אשר מוביל את מסע הפרסום של הסדרה במגוון אמצעי התקשורת. נוסף על השימוש בדמות השף כ"דמות סמכות" בעולם האוכל, השתמשה החברה במגוון מכובד של דרכי שיווק ובהם פרסומות טלוויזיה, שלטי חוצות, פרסום בעיתונות הכתובה, אתר אינטרנט ועוד.
בעבודתי אתייחס בהרחבה לאמצעים ולדרכים השונות שבהן שיווקה החברה את המוצר החדש ואנסה לבדוק מי מהן השפיעה ביותר על הצרכן והביאה לכך שיכיר את המוצר ואולי אף יקנה אותו. כמו כן אנסה לבחון את האסטרטגיה השיווקית למיתוג המוצר על ידי שימוש במוטיב "הגליל", תמריצים כדוגמת חידונים נושאי פרסים, סדנאות בישול ועוד.
שאלות המחקר :
1. האם שימוש בידוען לצורך קידום מוצר יוצר אמינות בעיני הלקוח ומעודד את רכישתו?
2. האם שיווק באמצעים הפונים למספר חושים במקביל יעיל להטמעת מוצר חדש?
3. האם השיווק באמצעות האינטרנט והרשתות החברתיות תורם ליצירת קשר בין הלקוח למוצר?
4. מהי שיטת השיווק היעילה ביותר אשר סייעה בהחדרת המוצר החדש ע"י חברת "טבעול"?
גבולות המחקר :
עבודה זו תעסוק בשיטות השיווק אשר ננקטו ע"י חברת "טבעול" ובאו לידי ביטוי בשיווק סדרת המוצרים החדשה "מהמטבח הגלילי" ותנסה ע"י סקירת ספרות רלוונטית ובצוע מחקר להצביע על השיטה היעילה ביותר אשר תרמה להחדרתו לשוק. אין בכוונת העבודה להסיק מסקנות אבסולוטיות בנוגע לשיטות שיווק שכן לא מבוצעת השוואה בין מוצרים / חברות שונות או קמפיינים פרסומיים שונים.
שיטת הדגימה אשר בה יעשה שימוש בעבודה איננה אקראית (לא הסתברותית) מסוג "כדור השלג" - חבר מביא חבר, מתוך כך שאין להסיק ממצאי העבודה על העדפות כלל הצרכנים. כלי המחקר הינם שאלונים סגורים אשר בהם יוצגו אפשרויות שונות, המשתתפים ידרשו לסמן את התשובה או התשובות ע"פ השאלה.
תכנון המחקר ועיצובו :
שיטת המחקר אשר נבחרה הינה דגימה ע"י שאלונים סגורים ועוצב באופן שיוכל לסייע במתן מענה על שאלות והשערות המחקר. השאלון הועבר לכ- 30 נסקרים באמצעות דוא"ל ואלו נתבקשו להעבירו למכריהם, אוכלוסיית המחקר מנתה גברים ונשים בין הגילאים 20-60.
השאלונים נבנו כסקרים אלקטרוניים, ממצאי הסקרים נקלטו בזמן אמת ע"י Google Docs ומתוכם הופקו הממצאים הסטטיסטיים.

תוכן עניינים
מבוא
רקע תיאורטי מקצועי
השערות, שאלות וגבולות המחקר
תכנון המחקר ועיצובו
סקירת ספרות (בסקירה לא בוצעה אינטגרציה של המקורות אלא הובא סיכום נפרד לכל אחד מהם)
סיכום סקירת ספרות
שיטת המחקר
הצגת ממצאים
דיון, מסקנות והמלצות
סיכום
ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

הרשטיין ר. (2000): ניהול מותג: פיתוח אסטרטגיות תדמית מותג, הוצאת צ'ריקובר, תל אביב. עמודים 11-30.
סיכום:
בבואנו לקראת רכישה של מוצר חדש נוצרת אצל הפרט מערכת של שיקולים מגוונים אשר מסייעים לו בבצוע הבחירה. השיקולים רלוונטיים ברכישות של מוצרים זולים יחסית והן באלו היקרים יותר, בבואנו לבצע רכישה הלקוח אינו "בודק" את כל המוצרים הניצבים על המדף, הוא "מקצר" את התהליך ולמעשה מתמקד במוצרים אשר זכו להכרה ולמודעות כללית. בימינו השיקולים בייצור מוצר אשר "בולט פיסית" במהותו אינו רלוונטי שכן קיים מבחר רב מאוד של מוצרים דומים על המדף והשיווק מנסה בכל כוחו לספק "מוצרי דגל" - המותגים.

תגים:

שיווק · טבעול · פרסום · סלבריטי · ידוענים · ידוען · שיווק גרילה · שיווק מתקדם · מוצרי מזון · מזון · אוכל מוכן · תחרות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שימוש בטכניקות שיווק להטמעת מוצר חדש - "טבעול"", סמינריון אודות "שימוש בטכניקות שיווק להטמעת מוצר חדש - "טבעול"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.