עבודה מס' 066599
מחיר: 205.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי של החברה והמוצר.
2,301 מילים ,3 מקורות ,2007
תנובה השיקה עשרות מותגים ומאות מוצרים חדשים מאז תהליך ההיערכות מחדש, יצרה סטנדרטים חדשים של איכות וחדשנות וריגשה את המוני בית ישראל באמצעות השפה הפרסומית שליוותה את השקתם של המותגים. תנובה של היום היא ארגון מודרני ודינמי, ארגון הפועל על פי חזון אסטרטגי ברור ומתווה לעצמו יעדים, ארגון בעל עמוד שידרה חזק וארגון הנהנה מדעת קהל ציבורית אוהדת ותדמית חיובית ביותר. המותג תנובה, תחת הסמל החדש שהושק בראשית 1999, הפך להיות חותמת וערובה לאיכות ולהבטחה מותגית מתממשת. לא בכדי הביע הציבור הרחב את אמונו בתנובה ובחר בה שנה אחר שנה כמותג מספר 1 בישראל.
על המוצר:
"שלי רוויון" הינו משקה יוגורט הנמצא בקו המותרים של משקאות היוגורט של חברת תנובה. למשקה רכיבים בעלי ערך תזונתי גבוה וצרכניהם בעיקר כאלה אשר מקפידים לשמור על בריאותם / מבצעים פעילויות ספורט שונות.
תוכן העניינים:
רקע על החברה
ניתוח פלח שוק
תמהיל השיווק
תמהיל המחרה
תמהיל ההפצה
תמהיל המסחור
ביבליוגרפיה
חלב · מזון · יוגורט · ניהול · השיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק המוצר "שלי ריוויון" של חברת תנובה", סמינריון אודות "שיווק המוצר "שלי ריוויון" של חברת תנובה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.