היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת "מדגל" - שיפור שרשרת האספקה (הצעת מחקר)

עבודה מס' 067524

מחיר: 483.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בדיקת הקשר בין גורמי ההצלחה הקריטיים (CSF) בתפעול, הטמעת מערכות טכנולוגיות מתקדמות (AMT) וביצועי התפעול.

10,823 מילים ,66 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

בעקבות הגידול בנפח המכירות ובמיוחד לאור הגברת הייצוא, תהליך הייצור אורך זמן וכתוצאה מכך מתעכבת אספקת המוצר ללקוחות, מה שמביא להפסד מכירות.
במהלך השנים 2007-2008 התגלו מקרים בהם החברה לא עמדה במועדי האספקה או במועדי המשלוח המקוריים אליהם התחייבה וזאת למרות שהתחייבה לזמן אספקה ארוך במיוחד של כ-6-8 שבועות. איחור באספקת המוצר ללקוח עלול לפגוע משמעותית במוניטין, בהכנסותיה ובשביעות הרצון של לקוחותיה. בנוסף לכך, נראה כי ניהול המלאי נעשה בצורה לא אפקטיבית המוביל להתחייבות לזמני אספקה אשר אינם מתאימים לצורכי הלקוח. מה גם, שבמקרים רבים, החברה אינה עומדת במועדים אלו.

בעיות אלו עלולות להוביל לנטישת לקוחות קיימים ולבריחת לקוחות פוטנציאליים אל מתחרי החברה ובכך לפגוע פגיעה חמורה במקור ההכנסה הראשי של החברה.
בכדי להיות תחרותיים יש לצמצם את זמן אספקת המוצרים ללקוחות, ולהקטין באופן משמעותי את זמן התפעול.
מדגל השקיעה משאבים ארגוניים רבים להכנת מערכת AMT. מדובר במערך של מודולי תוכנה יישומים המקושרים ביניהם ומשתלבים זה בזה למערכת אינטגרטיבית אחת. מערכת זו מאפשרת לנהל את הארגון על כל היבטיו - תכנון, ייצור, כספים, רכש, מלאי, תחזוקה, קשר עם ספקים, שירות לקוחות, מעקב אחרי ביצוע הזמנות, כוח- אדם ועוד. יישום מערכת Erp מלווה בתכנון וגיבוש מחדש של תהליכים עסקיים והכנסת נהלי עבודה חדשים.
סך ההשקעה בהכנסת המערכת והטמעתה בארגון הסתכם בכ- 15 מיליון ש"ח. נשאלת השאלה האם ההשקעה הביאה לשיפור התוצאות.

שאלת המחקר: מהם הגורמים המשפיעים על זמן התפעול, אשר שינוי שנבצע בהם יוכל לסייע לצמצום זמן אספקת המוצרים?
מטרת המחקר היא לבחון את מכלול הגורמים בעלי ההשפעה על שרשרת האספקה שנחקרו, ולאפיין את הגורמים המשמעותיים שאם נשפר אותם נוכל לקצר את שרשרת האספקה ולשפר את השירות ללקוחות בכל הארגונים המהווים חלק מתוך שרשראות אספקה.

תוכן העניינים
הצגת הארגון
הבעיה העסקית
שאלות המחקר
מטרות המחקר : תיאורטי ויישומי
הדיסציפלינות של המחקר
סקירת הספרות
רציונל המחקר
מודל המחקר
השערות המחקר
משתני המחקר, הגדרות נומינליות ואופרציונליות
אוכלוסיית המחקר/ גודל מדגם/ שיטת הדגימה
הליך המחקר
כלי המדידה
עיבוד הנתונים
מגבלות המחקר
תרומת המחקר
נגישות החוקר
לוח זמנים משוער
ביבליוגרפיה
נספח - שאלון

קטע מהעבודה:

הביצועים העסקיים של ארגון נמדדים בדרך כלל כביצועים הפיננסיים של הארגון, קצב גידול מכירות ממוצע של הארגון, גידול בנתחי שוק.ניתן לראות שארגונים שנקטו באסטרטגיה של עלות ובידול על ידי מתן שירות אמין ומתמשך, על ידי התאמה טובה יותר לדרישות הלקוחות, מענה לבקשות מיוחדות ומתן מגוון רחב של שירותים נוספים בעלי ערך מוסף ללקוחות, תוך כדי הורדת עלויות תפעוליות יצרו יתרון יחסי על פני ארגונים אחרים, שהובילו אותם לביצועים כספיים טובים יותר( Yeung & Selen & Sum & Huo,2006;Narasimhan & Carter,1998) ). מילוי דרישות הלקוחות הוסבר על ידי Narasimhan & Carter (1998)ביכולת ניהול שרשרת האספקה לאפשר קיום רכש אסטרטגי לארגון. יתרה על כך Tan & Kannan & Handfield (1998) טענו שהארגון צריך לבקר את הספק, לבחון מקרוב את איכות מוצריו ולשאוב ממנו ידע רלוונטי.

תגים:

ניהול התפעול · שרשרת האספקה · ERP

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת "מדגל" - שיפור שרשרת האספקה (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "חברת "מדגל" - שיפור שרשרת האספקה (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.