עבודה מס' 051027
מחיר: 385.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקה כוללת של הכדאיות להקמת העסק ומחקר שיווקי לבדיקת הפוטנציאל העסקי.
12,014 מילים ,10 מקורות ,2000
הגדרת העסק - חנות לממכר מוצרים נטולי גלוטן , פרופיל של עסק חדש.
מטרת העל - בחינת כדאיות כניסה לענף והשקעה בעסק.
שם העסק: "לא על הלחם לבדו יחיה האדם"
פילוח השוק
הפלחים הזקוקים למוצרים נטולי הגלוטן מחולקים לשלוש נישות.
הפלח העיקרי - חולי הצליאק , אשר רירית המעי שלהם אינה מסוגלת לספוג את הגלוטן . (גלוטן-חלבון הנמצא בחיטה).
חולי הקנדידה - אלו חולים אשר במעיים שלהם מתפתחת פטרייה הגורמת להם לדלקת חריפה וכדי להקל את הסבל ולגרום לריפוי המעיים רצוי להם להימנע מאכילת מוצרים המכילים גלוטן .
קב' ה A.O -- המדובר הוא בקבוצה בעלת נטייה להשמנה, הם מעדיפים להימנע מאכילת מוצרים המכילים גלוטן בשל חששם להעלות במשקל.
תוכן עניינים:
מבוא
מנהלים
1. סקירת הסביבה העסקית
1.2 הסביבה הקרובה - המיקרו סביבה של החברה
1.2.2 החברה
1.2.3 הספקים
1.2.4 מתחרים
1.2.5 גורמי ביניים בשיווק
1.2.6 לקוחות
1.3 הסביבה הרחוקה - המאקרו סביבה של החברה
1.3.1 סביבה דמוגרפית
1.3.2 סביבה כלכלית
1.3.3 סביבה פוליטית
1.4 ניתוח SWOT של העסק
2. מחקר שיווק
2.1 מטרות המחקר
2.2 הכנת תכנית לאיסוף נתונים
2.3 הגדרת המטרה ויעדי המחקר
2.4 מערכת מידע שיווקי
2.4.1 מקורות ראשוניים
2.4.2 מקורות משניים
2.5 ניתוח השאלון
3. תורות ניהול השיווק
3.2 תכנון אסטרטגיה
3.2.1 מטרות
3.2.2 יעדים
3.2.3 אסטרטגיה
3.2.4 טקטיקה
4. המוצר
4.1 תמהיל המוצרים
5. התנהגות צרכנים
5.1 מניעי הצרכן
5.2 תפישת הצרכן
6. מיצוב השוק
6.1 אסטרטגיות מיצוב
7. זיהוי פלחי שוק פוטנציאליים
7.1 פילוח שוק ושיווק מטרה
7.2 פילוח שוק
7.2.1 בקרה שיווקית
7.3 קיימים ארבעה תנאים לתועלת הפילוח
8. המחרה
8.2 גישות המחרה
9. תמהיל התקשורת
9.1 תמהיל התקשורת
9.2 ארבעת ערוצי התקשורת
9.3 הפצה
9.3.1 תפקידי צינור ההפצה
9.4 פרסום
9.5 קידום מכירות
9.6 יחסי ציבור
10. בדיקת הכדאיות הכלכלית
10.1 תכנית מימון (בש"ח)
10.2 עלויות קבועות (בש"ח) בחודש
10.3 הוצאות משתנות
10.4 תחזית דו"ח רווח והפסד (בש"ח)
10.5 נקודת איזון
10.6 תחזית תזרים - מזומנים (בש"ח)
11. סיכום ומסקנות
12. ביבליוגרפיה
גבע, אביבה. 1994. התנהגות צרכנים, החלטות קניה 1. האוניברסיטה הפתוחה.
יזרעאלי, ד. 1994. שיווק הלכה למעשה. הוצאת גומא צ'ריקובר.
לירז, מאיר. 1996. אומנות המכירה היעילה. הוצאת לירז.
לירז, מאיר. 1991. איך להכין תוכנית עסקית. הוצאת לירז.
פורטר, א. מייקל. 1991. אסטרטגיה תחרותית - טכניקות לניתוח ענפים ומתחרים. הוצאת עטרת.
פרץ, גיל. .1997שיווק אינטימי. הוצאת המכון לפריון עסקי.
קוטלר, פ. וג'. ארמסטרונג. 1994. עקרונות השיווק. המכון לפריון עבודה וייצור.
ראפ, סטן וטום קולינס. 1997. שיווק בגדול. הוצאת מטר.
ראקהם, ניל. 1996. איך למכור בגדול. הוצאת ספרית גלובס.
עסקית · יזמות · בריאות · מזון · יזם · מוצרי · יוזמה · רפואה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בדיקת כדאיות כלכלית לפתיחת עסק לממכר מוצרים נטולי גלוטן", סמינריון אודות "בדיקת כדאיות כלכלית לפתיחת עסק לממכר מוצרים נטולי גלוטן" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.