היישום אינו מחובר לאינטרנט
עבודות [1–9] מתוך 30
עבודה מס' 68728
בחינת שלושת ההסברים: "שיפור הופעה" (window dressing); הזרמת מידע (information release), מכירה לצורך הפחתת מס (tax-loss selling).
3,576 מילים (כ-11 עמ'), 7 מקורות, 483.95 ₪
עבודה מס' 69115
התמקדות ב"אפקט ינואר".
10,649 מילים (כ-33 עמ'), 10 מקורות, 241.95 ₪
עבודה מס' 68811
סקירת הנושאים: הנחת יעילות השוק, אנומליות, ואפקט המומנטום ומחקר שמטרתו לבדוק האם מתקיים אפקט המומנטום במניות הנסחרות במדד ת"א-100.
6,478 מילים (כ-20 עמ'), 15 מקורות, 423.95 ₪
עבודה מס' 62584
ניתוח תופעת אפקט היום בשבוע בשוק ההון הישראלי בתקופה שבין 2.1.1990 ועד 30.12.1999.
4,298 מילים (כ-13 עמ'), 9 מקורות, 458.95 ₪
עבודה מס' 62955
השפעת אפקט ההצללה המילולית על זיכרון של פנים ע"י בחינת השפעתם המשולבת של קידוד מילולי מחדש של פנים ומידת שינוי בפרטי פנים על טיב הזכירה.
5,783 מילים (כ-18 עמ'), 26 מקורות, 603.95 ₪
עבודה מס' 67410
בדיקת אפקט ההטרמה ע"י חזרה תוך סקירת מודלים בתפיסה וזיהוי פרצופים בבני אדם.
6,510 מילים (כ-20 עמ'), 18 מקורות, 338.95 ₪
עבודה מס' 68787
מחקר הבודק את האפקט באמצעות שאלון המתייחס לשלוש פרסומות.
4,077 מילים (כ-12.5 עמ'), 10 מקורות, 277.95 ₪
עבודה מס' 69189
בחינת גודל אפקט התואמות בקרב מילים בינוניות לעומת מילים גדולות.
2,863 מילים (כ-9 עמ'), 7 מקורות, 120.95 ₪
עבודה מס' 70358
בדיקת האפקט במקרה של ישראל, על בסיס מחקרו של Ariel מ- 1987.
4,687 מילים (כ-14.5 עמ'), 9 מקורות, 197.95 ₪

עבודות [1–9] מתוך 30