עבודה מס' 070495
מחיר: 219.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: האם יש קשר חיובי בין תפיסות של אדם את הזהות-החברתית שלו המוגדרת על-ידי מוצר לבין חדשנות ומובילות דעה באותו המוצר?
6,168 מילים ,15 מקורות ,2016
העולם הדיגיטאלי בכלל והרשתות החברתיות בפרט מקיפים ומנהלים את חיינו. הם מגדירים מה נצרוך, על מה נחשוב ומי יהיו חברינו. כוח בעולם הרשתות החברתיות מתורגם להשפעה והון מסוגים שונים: חברתי, ערכי ואף כלכלי. לא פלא אם כך, שמובילי דעה ברשתות החברתיות מהווים גורמי השפעה וכוח גם בחיים האמיתיים, הם נחשבים סוכני תיווך המכוונים ומנהלים את חיינו, במגוון תחומים. לאור האמור, אך טבעי כי עולם השיווק המתפתח ומתחדש כל העת, ינטר ויעשה שימוש באותם סוכנים לקידום מטרותיו.
שיווק באמצעות מובילי דעה הפך לדבר שבשגרה, בין אם נעשה באופן גלוי ובין אם נעשה תחת מסווה כפרסומת סמויה (תוכן שיווקי). עם זאת, הציבור פחות תמים מאשר היה בעבר, הוא איננו מתייחס למסרים שמועברים אליו כפשוטם ומחפש משמעות נסתרת בין השיטין. לעומת זאת, המפרסמים ממליצים על שימוש במובילי דעה כערוץ מרכזי, על-פי-רוב, והחברות שמנהלות קמפיינים מסוג זה מוכנות לערוב להצלחתם.
המחקר שלנו יבחן קשר בין תפיסת הזהות החברתית של הפרט, כלומר כמה הצרכן תופס את עצמו כמוביל דעה או חדשני, ובין חדשנות ומובילות-דעה בפועל כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה. דהיינו, האם אדם שתופס עצמו מוביל דעה וחדשני בהכרח רוכש את המוצרים החדשים ביותר והאם התפיסה החברתית של אדם בהכרח מעידה על היותו צרכן פוטנציאלי.
המחקר נעשה באמצעות שאלונים כמותיים וניתוחם אל מול שאלון זהה שהתבצע 15 שנה קודם.
תוכן עניינים:
פרק 1- מבוא
פרק 2- סקירה ספרותית
2.1 רקע
2.2 מיהו מוביל דעה?
2.3 תהליך הדבקה לאימוץ מוצר / שירות
2.4 שימוש במובילי דעה לצורכי שיווק ופרסום
פרק 3- שיטת המחקר
3.1 שאלת המחקר
3.2 סביבת המחקר, כלי המחקר נתונים ואיסוף המידע
3.3 השערת המחקר
3.4 מגבלות המחקר
פרק 4- ממצאים
פרק 5- דיון ומסקנות
5.1 השוואת תוצאות המחקר שבוצע על ידינו אל מול תוצאות המחקר המקורי
5.2 מסקנות
פרק 6- סיכום
פרק 7- נספח: שאלון המחקר
פרק 8- מקורות מידע
רשתות חברתיות · מובילות דעה · כוונות רכישה · צרכנים · פייסבוק · אימוץ חידושים · מפה לאוזן · התנהגות צרכנים · מחקר צרכני · צרכנים · צריכה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הקשר בין תפיסת הזהות החברתית ובין חדשנות ומובילות דעה כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה של צרכנים", סמינריון אודות "הקשר בין תפיסת הזהות החברתית ובין חדשנות ומובילות דעה כאמצעי ניבוי לכוונות רכישה של צרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.