עבודה מס' 070280
מחיר: 108.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הצעה למחקר שיווקי שיבדוק את תפיסת המותג.
2,741 מילים ,2006
1. רקע
ערוץ ההיסטוריה, המשודר בישראל מיולי 2000, מבוסס על מותג בינלאומי מוכר ופופולארי ברחבי העולם. למעלה מ- 150 מליון בתי אב ב- 62 מדינות צופים בתוכניות הערוץ. בישראל נבנה הערוץ כשילוב של שני ערוצים-History Channel ו- Biography והוא הערוץ היחידי המוקדש כולו לתכני היסטוריה. עמדה ייחודית זו הפכה את ערוץ ההיסטוריה למקום שהצופים מגיעים אליו לחוות ולחוש את כוחה של ההיסטוריה ולחבור לאנשים ולמאורעות שעיצבו את העולם של היום. במהלך סופי השבוע מקדיש ערוץ ההיסטוריה את לוח שידוריו למרתונים תמאטיים. בכל סופשבוע עומד נושא אחר במרכז השידורים. בישראל הערוץ משודר ב-YES (ערוץ 32) וב-HOT (ערוץ 42). הערוצים המתחרים העיקריים בישראל הם:
YES- דוקו, ביוגרפיה, דיסקברי, דיסקברי מדע, נשיונל גאוגרפיק
HOT- ערוץ 8, נשיונל גאוגרפיק
המחקר נעשה לבקשתו של מנהל השיווק של ערוץ ההיסטוריה. ברצונו להבין מהמחקר כיצד לתכנן את אסטרטגיית השיווק של ערוץ ההיסטוריה.
תוכן:
1. רקע
2. מטרות (הגדרת הבעיה המחקרית ויעדי המחקר)
3. מתודולוגיה, עקרונות המודל ותפוקות
א. סוג ומבנה המחקר
ב. פירוט משתני המחקר והניתוחים
4. האוכלוסייה והמדגם
5. כלי המחקר ושיטת איסוף המידע / שיטת הראיון
7. לו"ז
8. אופן הצגת הממצאים
נספח 1: תכנון הראיונות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הצעת מחקר לאסטרטגית שיווק (שיטות מחקר) - ערוץ ההיסטוריה", סמינריון אודות "הצעת מחקר לאסטרטגית שיווק (שיטות מחקר) - ערוץ ההיסטוריה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.