עבודה מס' 070174
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת מחקרים בנושא.
4,012 מילים ,14 מקורות ,2013
בעבודה זו סקרתי את תחום מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים. מטרת העבודה היתה לבחון כיצד עסקים קטנים עושים שימוש במערכות טכנולוגיות בכלל ומערכות ניהול לקוח בפרט ככלי לשיפור היעילות והביצועים של הארגון. השערת המחקר אשר הובילה אותי הייתה כי עסקים קטנים נמנעים משימושים בטכנולוגיה אשר לשיטתם "תסבך" את העבודה ותשנה את הסביבה אליה הם מורגלים. במחקרים אותם הצגתי במסגרת סקירת הספרות אכן נמצא כי מרבית העסקים הקטנים נמנעים משימוש בטכנולוגיה ובכללה בטכנולוגית ניהול לקוח. הסיבות להימנעות מהשימוש נבעו, בין היתר, מאותה "טכנופוביה" אשר השערת המחקר הניחה. בנוסף נמצא כי העסקים הקטנים אשר כן עושים שימוש בטכנולוגיה עושים זאת ברמה שטחית ונמוכה ואינם מפיקים את המקסימום מהאפשרויות הטמונות בטכנולוגיה.
תוכן עניינים:
תקציר
מבוא
סקירת ספרות
1. מערכות CRM
תיאור מערכת CRM ושימושיה
תועלות תיאורטיות
השלכות חיוביות וחסרונות של הטמעת טכנולוגיה
קשיים ומגבלות המערכת בכפוף למשתמשיה
2. טכנולוגיות בשימוש עסקים
שימושים
תועלות תיאורטיות
קשיים ומגבלות המערכת בכפוף למשתמשיה
3. מערכות CRM בשימוש עסקים קטנים
דיון ומסקנות
סיכום
ביבליוגרפיה
מערכות מידע · העסק הקטן · הטמעה · הטמעת · מערכת מידע
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים", סמינריון אודות "מערכות ניהול לקוח (CRM) ושימושם בקרב עסקים קטנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.