עבודה מס' 069933
מחיר: 115.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת אופן ההתמודדות של החברה מול המתחרים.
3,468 מילים ,8 מקורות ,2014
מטרת העבודה הינה להבין איך חברת נספרסו, כחברה מובילה כיום בענף קפסולות ומכונות הקפה, על מנת שלא להצטמצם אלא להגדיל את נתח השוק שלה, צריכה להתמודד עם כניסתם של מתחרים חדשים לשוק בשנים האחרונות. כניסתן של חברות חדשות במטרה לנגוס בנתח השוק של נספרסו, מביאה עמה אתגרים לא פשוטים ופעולות שיווקיות שעל החברה ליישם.
תוכן עניינים:
התפיסה השיווקיות
תמהיל השיווק:
-מוצר
-מחיר
-קידום
-מקום
אסטרטגיית הבידול והמיצוב
תיאור סביבת המיקרו
-לקוחות
-מתחרים
סביבת המקרו
ניתוח SWOT
תיאור המסקנות והסוגיות
הגדרת יעדים
אסטרטגיה שיווקית
תכנית פעולה
אמצעי בקרה, קשיים וסיכונים
ביבליוגרפיה
קפה · מכונות קפה · סביבה שיווקית · קפסולות · לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "נספרסו ומתחריה בשוק קפסולות הקפה", סמינריון אודות "נספרסו ומתחריה בשוק קפסולות הקפה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.