עבודה מס' 069423
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: מחקר שנערך על אוכלוסיה של 50 תחמידים, באמצעות שאלון.
4,910 מילים ,24 מקורות ,2010
מטרת המחקר הנוכחי הייתה לבחון את האפשרות לקיומם של הבדלים בתחושת המסוגלות הלימודית בין תלמידים בכיתה י' הלומדים בכיתות עיוניות "רגילות" לבין תלמידי כיתת הפרויקט "אומ"ץ". המחקר כלל 50 תלמידים, 25 מתוכם תלמידי כיתה עיונית רגילה ו-25 תלמידי כיתת אומ"ץ. התלמידים מילאו שאלון בן 11 פריטים, שנבנה על בסיס התרגום העברי לשאלון של Zimmerman, Bandura and Martinez- pones (1992) (התרגום נלקח מעבודת התזה של נפלאי (2003)). במסגרת המחקר נבחנה ההשערה לפיה ימצאו הבדלים מובהקים בין תלמידי כיתות אומ"ץ לתלמידי הכיתות הרגילות ביחס לתחושת המסוגלות הלימודית המאפיינת אותם. השערת המחקר לא אוששה, ולא נמצאו הבדלים מובהקים בין תלמידי כיתות אומ"ץ לתלמידי הכיתות ה"רגילות". הצעות והסברים אפשריים להבנת הממצאים מוצעים במחקר.
תוכן העניינים:
תקציר
1. מבוא תיאורטי
תחושת מסוגלות
תחושת מסוגלות עצמית והקשר להישגים לימודיים
תפיסות של הטרוגניות והומוגניות במערכת החינוך בישראל
כיתות אומ"ץ , כיתות מיוחדות בביה"ס ה"רגיל"
מאפייני התלמידים הלומדים בכיתת אומ"ץ
הלימודים בכיתות אומ"ץ- יתרונות וחסרונות
2. מתודולוגיה
אוכלוסיות המחקר
הליך המחקר
כלים
3. ממצאים
דיון
ביבליוגרפיה
נספח- שאלון המחקר
מסוגלות עצמית · תחושת מסוגלות · בנדורה · תלמידים · הוראה · חינוך · חינוך מיוחד
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "הבדלים בין תחושת המסוגלות העצמית של תלמידי אומ"ץ לתלמידי כיתות רגילות", סמינריון אודות "הבדלים בין תחושת המסוגלות העצמית של תלמידי אומ"ץ לתלמידי כיתות רגילות" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.