היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול אסטרטגי-שיווק השקמה-רמי לוי

עבודה מס' 069412

מחיר: 241.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח החברה והאסטרטגיה שלה.

6,727 מילים ,6 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

ייעוד:
רשת חניות רמי לוי עוסקת בעצמה ובאמצעות חברות בנות בשיווק קמעונאי וסיטונאי בתחום המזון בישראל. החברה מפעילה רשת סופרמרקטים וחנויות ביגוד והנעלה במחירים מוזלים. הרשת מפעילה שלוש חברות בת, לרבות עסק של בגדים במחיר מוזל, זרוע של פיתוח נדל"ן ומשמשת גם כמפיצה סיטונאית של מוצרים.
ע"פ מודל אבל:
לקוחות הקבוצה הינם כלל הציבור, ולהערכתנו אינם בעלי אפיון מיוחד,מלבד היותם תושבי האזור בו פועלת הקבוצה. מרבית לקוחותיה הינם לקוחות חוזרים ולא לקוחות חד-פעמיים.
לקבוצה כ-570 לקוחות להם הינה משווקת מוצרים בסיטונאות.
ללקוחות דרישה למגוון רחב של מוצרים בעלות נמוכה יחסית לאלטרנטיבות בשוק.
החברה עונה על צרכי הלקוחות באמצעות פתיחת סניפי דיסקאונט באזורים אטרקטיביים תוך שימוש ביכולת להציע מגוון רחב של מוצרים, המותאמים לצרכים השונים של הצרכנים במחירים מוזלים ואטרקטיביים ביחס לרשתות וחנויות אחרות בשים לב לשולי הרווח של הקבוצה.כמו כן הקבוצה מקיימת מפעם לפעם מבצעים לתקופות מוגבלות למוצרים מסוימים.

תוכן עניינים:
ייעוד
חזון החברה:
מטרות על
בעלי העניין
ניתוח סביבת המאקר - מודל PEST
איומים והזדמנויות - סביבה חיצונית
ניתוח סביבת הענף (סביבה חיצונית קרובה)
5 הכוחות של פורטר
מודל מחזור חיי הענף
קבוצות אסטרטגיות בענף המזון
ניתוח סביבה פנימית - מבנה ארגוני (Organizational structure)
מבנה תרבות ארגונית קיימת (על פי מודל 7 המימדים)
בחינת יכולות ארגוניות קיימות באמצעות מודל שרשרת הערך
ניתוח משאבים קיימים - חוזקות וחולשות
ניתוח היחסים הפיננסיים
דיון בחלופות אסטרטגיות - אסטרטגיות תחרותיות (גנריות)
אסטרטגיות צמיחה
אופניי יישום של האסטרטגיות
טבלאות פישביין
אסטרטגיית העל
יעדים טווח ארוך וטווח קצר
אסטרטגיות פונקציונאליות
מיסוד האסטרטגיה
ביבלוגרפיה

קטע מהעבודה:

S גורמים חברתיים-
רשת הקמעונאות "רמי לוי" פועלת בגבולות מדינת ישראל. ישראל היא דמוקרטיה פרלמנטארית המוגדרת כמדינה יהודית ודמוקרטית. רוב תושבי המדינה הם יהודים, אך יש בה מיעוט גדול של ערבים (מרביתם מוסלמים), וקבוצות מיעוט אחרות כמו דרוזים וצ'רקסים.

תגים:

רמי לוי · ניהול אסטרטגי · קמעונאות · רשתות שיווק · אסטרטגיות · פישביין

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול אסטרטגי-שיווק השקמה-רמי לוי", סמינריון אודות "ניהול אסטרטגי-שיווק השקמה-רמי לוי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.