עבודה מס' 067218
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח מעמדו של ה- Wii בין המתחרים (ע"י מודל פישביין) במטרה לחזק אותו.
3,266 מילים ,2008
בעבודה זו נמצא את מעמדו של ה- Wii בין המתחרים (ע"י המודל של פישביין) במטרה לחזק אותו. נעשה זאת בשלבים הבאים:
1. נאתר מתחרים ותכונות המשמשות בסיס להערכת המותגים בקטגוריה (ראיונות עומק).
2. נמדוד את העמדות כלפי המותג והמתחרים הישירים בקטגוריה (שאלוני עמדות).
3. לפי 1 ו-2 נמצא את מעמדו של ה- Wii.
4. נגבש אסטרטגיה שיווקית לחיזוק מעמד הקונסולה.
תוכן העניינים:
רקע כללי (מתוך: http://iods.blogli.co.il/archives/52 )
מבוא
ראיונות עומק
תשובות לראיונות
מסקנות
מתחרים
שאלון עמדות- מודל פישביין
תשובות לשאלון
מסקנות מהתוצאות
גיבוש אסטרטגיה שיווקית לחיזוק מעמד הקונסולה
קונסולות · השוואה · תחרות · יתרון תחרותי · מודל פישביין · התנהגות צרכנים · משחקי מחשב
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מעמדו של קונסולת ה- Wii בין המתחרים (ps3 , xbox) של סוני ומייקרוסופט", סמינריון אודות "מעמדו של קונסולת ה- Wii בין המתחרים (ps3 , xbox) של סוני ומייקרוסופט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.