עבודה מס' 069296
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: סקירת ארבעה מאמרים וסיכום עמדות.
4,347 מילים ,5 מקורות ,2011
בעבודה זו התבקשתי לבדוק מספר מאמרים העוסקים בתכניות השילוב, על יתרונותיה וחסרונותיה, ולהביע עמדה בעד או נגד מדיניות השילוב. העבודה בנויה כך שבתחילתה הבאתי את הבסיס החוקי למדיניות השילוב ולאחר מכן סקירה של ארבעה מאמרים העוסקים בתחום. את מסקנותיי ודעותיי לגבי הנאמר הבאתי בפרק הסיכום.
תוכן עניינים:
מבוא
חוק החינוך המיוחד - מרכיבי החוק והערכתם
שילוב תלמידים עם דיסלקציה בכיתה הרגילה - מאמרה של ניצה שביט
חינוך מיוחד ביחד או לחוד? מאמרו של חנן רונן
שילוב ילד בעל צרכים מיוחדים וקשיים מרובים בכיתה רגילה - מחלום למציאות - מאמרה של מיכל ארז
הצלחה אקדמית של תלמיד בעל מוגבלות בכיתה הרגילה - התיתכן? מאמרה של גלעדה אבישר
דיון ומסקנות
ביבליוגרפיה
אבישר גלעדה, הצלחה אקדמית של תלמיד בעל מוגבלות בכיתה הרגילה - התיתכן?, מתוך: סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 24 (2): 67-72, 2009
ארז מיכל, שילוב ילד בעל צרכים מיוחדים וקשיים מרובים בכיתה רגילה - מחלום למציאות, מתוך: סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 15 (2): 75-78, 2000
רונן חנן, חינוך מיוחד: ביחד או לחוד, מתוך: הד החינוך , 79 (10): 32-37, 2005
שביט ציונה, שילוב תלמידים עם דיסלקציה בכיתה הרגילה בישראל: היבטים פדגוגיים ודידקטיים, מתוך: סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום , 22(2): 65-90, 2007
חינוך מיוחד · שילוב · חוק שילוב · חריג · צרכים מיוחדים · דיסלקציה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שילוב תלמידי החינוך המיוחד במערכת החינוך הרגילה", סמינריון אודות "שילוב תלמידי החינוך המיוחד במערכת החינוך הרגילה" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.