עבודה מס' 069230
מחיר: 72.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינה תמציתית של מס' מאמרים בנושא.
1,810 מילים ,8 מקורות ,2011
עם התקדמות הטכנולוגיה ואמצעי המדיה הפרסומית, נוספו אפשרויות שונות עבור חברות הפרסום לקדם את יעילות הפרסום.
יעילות הפרסום באינטרנט מתבטאת בהגדלת הרכישות מצד הצרכנים ובהשפעה הגדלה על התנהגות הצרכן לקניית מוצרים.
הבעיה המחקרית הנבחנת במסמך זה היא השפעת הפרסום באינטרנט בתמהיל התקשורת על התנהגות הצרכן לרכישת מוצרים. עלינו למצוא את הקשר בין הפרסום באינטרנט להתנהגות הצרכן כפי שמתוארת במודל השטחות. האם האינטרנט אכן מגדיל את רמת ההתנהגות והמוטיבציה של הצרכן לקנות? אם כן, בכמה? ומדוע?
את השאלה המרכזית נבחן באמצעות מחקרים קיימים שיסייעו לנו להבין את הקשר בין הפרסום באינטרנט להתנהגות לקנייה בפועל.
תוכן עניינים:
מבוא
השערת המחקר
שיטות וגישות המחקר
ניתוח נושא העבודה:
*שימוש באינטרנט כמדיה במסע פרסום (ויקיפדיה)
*השפעת האינטרנט על הצרכן
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
מכירות · אינטרנט · באנרים · קישורים · פרסומות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת הפרסום באינטרנט על התנהגות הצרכנים", סמינריון אודות "השפעת הפרסום באינטרנט על התנהגות הצרכנים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.