עבודה מס' 069201
מחיר: 144.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: השפעת מערכות B2B (Business To Business) על אסטרטגיה תחרותית של החברה ויצירת יתרון תחרותי
4,707 מילים ,5 מקורות ,2011
עבודה זו כוללת סקירת ספרות והצעה קצרה למחקר.
בפרק המבוא נפתחת העבודה, בהצגת נושא העבודה.
בפרק סקרנו ארבעה מאמרים אקדמיים הקשורים לתחום. מטרת המאמרים להעניק רקע על שימוש במערכת ה- B2B וחשיבותה להצלחתה העסקית של הפירמה.
פרק 3 של העבודה מציג את שאלת המחקר והשערת המחקר.
פרק 4 עוסק בשיטת המחקר ובפרקים 5 ו 6 בהתאמה אציג סיכום המרכז את התובנות החדשות וביבילוגרפיה.
תוכן עניינים:
1. מבוא
2. סקירה ספרותית
2.1 פיתוח אסטרטגיות עסקיות חדשות ע"י שימוש במערכת B2B כחלק מאסטרטגיה של ניהול קשרי לקוחות ושימוש במאגרי מידע מקוונים
2.2 שיפור יחסי ספק / לקוח בין-לאומיים ע"י שימוש במשאבי IT, כגון מערכת מידע B2B: סקירה על ספקי אלקטרוניקה בטייוון
2.3 איכות היחסים הנתפסת בעיני הלקוח בסביבת B2B
2.4 הצלחה של ניהול מסד נתונים על לקוחות בסביבת B2B
3. שאלת המחקר והשערת המחקר
4. שיטת המחקר
5. סיכום
6. רשימה ביבליוגרפית
B2B · יתרון תחרותי · מערכות מידע · קשרי לקוחות
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מערכות B2B", סמינריון אודות "מערכות B2B" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.