עבודה מס' 061321
מחיר: 181.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בדיקת האירוח הכפרי בקיבוץ מעיין צבי מבחינת מבחינת הפירסום והתקשורת השיווקית של העסק.
3,012 מילים ,2003
בעבודה זו אנתח את האירוח הכפרי בקיבוץ מעיין צבי מבחינת מבחינת הפירסום והתקשורת השיווקית של העסק. עקב חדירת מתחרים חזקים לשוק, נתבקשתי כמנהלת השיווק לבנות תכנית פרסום אסטרטגית אשר מטרתה לשפר את המיצוב ואת התדמית של החברה מול מתחרותיה, לבלום את המתחרים ולהימנע מפגיעה במתח השוק של העסק.
התכנית האסטרטגית הפרסומית תתבסס על מודל 8 המ"מים שנלמד במהלך הקורס ויכלול:
1. מניע - הגורמים בפירמה ובסביבתה המניעים את העסק לבנות תכנית
שיווקית, תיאור מצב השוק וניתוח .S.W.O.T
2. מטרות - מטרות שיווקיות ומטרות תקשורתיות
3. מקור - אסטרטגיית המקור
4. מסר - גישת המסר, שיטת המסר וסגנון המסר.
5. מבנה - המרכיבים המייצרים את הפרסומת עצמה.
6. מדייה - תמהיל חלוקת המדייה.
פירסומות · אירוח · כפרי · פרסום · קיבוץ · שיווקית · תקשורת
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום ותקשורת שיווקית", סמינריון אודות "פרסום ותקשורת שיווקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.