עבודה מס' 068546
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח אירוע עפ' מושגים שונים.
1,495 מילים ,2008
בארגון קופ"ח כללית הפקידה צריכה להציג מגוון רגשות במסגרת תפקידה. היא צריכה להיות מאד שירותית ולחייך בסיטואציות מתאימות, היא צריכה לשדר הזדהות והבנה עם הלקוח. לאור התחרות הקיימת בין הקופות, ארגון קופ"ח שם דגש על השירות ומודד את רמת השירות אחת לחצי שנה באמצעות סקרים.
הלקוח הוא בדרך כלל חולה ולכן חסר סבלנות, מבוגר ותובעני, מבחינתו הבריאות זה אלמנטארי לו.
הפקידה צריכה להתמודד עם רגשות שמפגין הלקוח ועם רגשות המצופים ממנה על ידי הארגון.
בעבודה זו ננתח מקרה בו לקוח שבא לקבל תרופות עבור אשתו מתעמת עם הפקידה.
תוכן עניינים:
קצת רקע על הארגון
האירוע
ניתוח האירוע במושגים שנלמדו:
דיסוננס רגשי
סטייה רגשית
דליפת רגשות
הצגת רגשות שטחיים= זיוף רגשי
הדבקה רגשית
יחסי חליפין רגשיים
סיכום הסדנה
רגשות בארגונים · דיסוננס רגשי · סטייה רגשית · דליפת רגשות · זיוף רגשי · הדבקה רגשית
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רגשות בארגונים", סמינריון אודות "רגשות בארגונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.