היישום אינו מחובר לאינטרנט

רגשות בארגונים

עבודה מס' 068546

מחיר: 120.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח אירוע עפ' מושגים שונים.

1,495 מילים ,2008

תקציר העבודה:

בארגון קופ"ח כללית הפקידה צריכה להציג מגוון רגשות במסגרת תפקידה. היא צריכה להיות מאד שירותית ולחייך בסיטואציות מתאימות, היא צריכה לשדר הזדהות והבנה עם הלקוח. לאור התחרות הקיימת בין הקופות, ארגון קופ"ח שם דגש על השירות ומודד את רמת השירות אחת לחצי שנה באמצעות סקרים.
הלקוח הוא בדרך כלל חולה ולכן חסר סבלנות, מבוגר ותובעני, מבחינתו הבריאות זה אלמנטארי לו.
הפקידה צריכה להתמודד עם רגשות שמפגין הלקוח ועם רגשות המצופים ממנה על ידי הארגון.

בעבודה זו ננתח מקרה בו לקוח שבא לקבל תרופות עבור אשתו מתעמת עם הפקידה.

תוכן עניינים:
קצת רקע על הארגון
האירוע
ניתוח האירוע במושגים שנלמדו:
דיסוננס רגשי
סטייה רגשית
דליפת רגשות
הצגת רגשות שטחיים= זיוף רגשי
הדבקה רגשית
יחסי חליפין רגשיים
סיכום הסדנה

קטע מהעבודה:

הארגון מצפה שהלקוח יהיה שבע רצון, וכתוצאה מכך תפקיד הפקידה היא לתת שירות טוב ללקוח, מנומס, חייכני ולתת לו הרגשה טובה, שייכות, רצון לעזור ועוד.
שתי בנות השירות לא היו מרוצות מהתנהגותו של הלקוח, אך שתיהן ידעו שהן מייצגות את הארגון. למרות צעקותיו והפחד, הפקידה עדיין הקפידה על שפה נאותה, השתמשה במילים של "אני מצטערת", "זה הבירוקרטיה" ואפילו כשהלך אמרה "ביי להתראות, אני מקווה שאשתך תרגיש בטוב".

תגים:

רגשות בארגונים · דיסוננס רגשי · סטייה רגשית · דליפת רגשות · זיוף רגשי · הדבקה רגשית

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "רגשות בארגונים", סמינריון אודות "רגשות בארגונים" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.