היישום אינו מחובר לאינטרנט

אסטרטגיה עסקית - מוזיאון הילדים בחולון

עבודה מס' 068079

מחיר: 181.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ישום עקרונות האסטרטגיה במוזיאון הילדים בחולון ובענף האטרקציות בכלל.

5,321 מילים ,11 מקורות ,2001

תקציר העבודה:

רק חשיבה אסטרטגית תוביל להצלחה!
מטרת העבודה הנ"ל היא הכנת אסטרטגיה עסקית לארגון קיים.
הארגון שנבחר הוא מוזיאון הילדים, מוזיאון חדש בענף האטרקציות. למוזיאון אין אסטרטגיה כתובה, אך הוא פועל על פי עקרונות מסוימים.
בעבודה יוצגו תהליכים הכרחיים הקובעים את עתידו/אסטרטגיה של החברה כמו ניתוח סביבתי שמשפיע מאוד על דרך החשיבה והניהול של ארגון. תפקידה העיקרי של הצמרת הניהולית הוא ליצור התאמה בין הפירמה לסביבה בה היא פועלת ולאזן את החלקים השונים של המערכת הארגונית, כדי להשיג את משימות הפירמה.
לימוד הסביבה והשינויים החלים בו, אינו מקנה תעודת אחריות למתרחש ולדברים העתידיים לבוא, אולם אין לנו ברירה אלא לנסות ולאתר גורמים ומידע רב שניתן. חיזוי הסביבה לא יקבע את החלטתנו בעתיד אלא את ההחלטות שעלינו להחליט כיום כדי להצליח בעתיד, וכדי להקטין את אי הוודאות בפעולותינו.
הדגש בניהול אסטרטגי בניגוד לניהול תפעולי נובעת מהגברת החשיבות של השפעות הסביבה על אופן פעולות הארגונים העסקיים והצורך להתאים את פעולות הארגון לתנאי הסביבה המשתנים.

מוזיאון הילדים הוא מוזיאון יחידי במינו ולכן השירות או החוויה שמועברת למבקרים היא מבודלת ממתחריה, העיצוב של המוזיאון הוא מיוחד וגם המחיר שלו גבוה בהתאם לערך או האיכות הגבוהה שהוא מספק.
לארגון אין אסטרטגיה קבועה או מתוכננת, אך הם יודעים מהם היעדים להשיג את מטרותיהם.
באמצעות אסטרטגיה בנויה וניתוח נכון של הסביבה, הארגון יוכל לצעוד במהירות להשגת מטרות אלו.
באמצעות האסטרטגיה הנכונה הוא גם ידע כיצד לנצל את משאביו כיאות וכן יגלה את הנקודה שתוביל ליתרון תחרותי.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. תאור הארגון
2.1 פרופיל הארגון
2.2 מבנה ארגוני
2.3 מדרג החזון של מוזיאון הילדים חולון
2.3.1 חזון
2.3.2 יעוד
2.3.3 עקרונות מנחים
2.3.4 יעדים
2.4 ליבה עסקית
2.5 האסטרטגיה הקיימת
3. SWOT - ניתוח
4. PEST ענף האטרקציות
5. מודל חמשת הכוחות של פורטר
6. שרשרת הערך
6.1 פעולות ראשיות
6.2 שיווק ומכירות
6.3 שלושת ה - P (לא כולל מוצר)
6.3.1 מחיר
6.3.2 פרסום וקידום מכירות
6.3.3 צינורות שיווק
6.4 יחידות תומכות מסייעות
6.4.1 תשתית
6.4.2 ניהול כוח אדם (משאב אנושי)
7. ניתוח משאבים
7.1 משאבים פיזיים ותפעוליים
7.2 משאבים טכנולוגים
8. חלופות אסטרטגיות
8.1 אסטרטגיות ג'נריות
8.1.1 הובלה בעלויות
8.1.2 בידול
8.1.3 מיקוד
8.1.4 אסטרטגיה בסיס מחיר
8.1.5 אסטרטגיה בסיס בידול
8.1.6 אסטרטגיית כלאיים
8.1.7 אסטרטגית מיקוד
8.2 חלופות
8.2.1 נסיגה
8.2.2 גיבוש
8.2.3 חדירת שוק
8.2.4 פיתוח מוצר
8.2.5 פיתוח שוק
8.2.6 שינוי וגיוון
8.3 שיטות לפיתוח אסטרטגיות
8.3.1 פיתוח פנימי
8.3.2 איחוד ורכישה של חברות
8.3.3 פיתוח משותף והתקשרות אסטרטגית
9. בחירת האסטרטגיה
10. הערכה והתאמת האסטרטגיה
10.1 התאמה
10.2 התכנות ביצוע
10.2 התאמת האסטרטגיה לדרישות הארגון
11. סיכום
12. ביבליוגרפיה
נספחים

קטע מהעבודה:

4.1 גורמים פוליטיים
ענף האטרקציות לא מושפע רק מחוקים, אלא גם מגופים ממשלתיים המשפיעים במדיניותם. המדיניות הכי חשובה לאטרקציה היא כלכלית, שעליה נדבר בהמשך, אך יש מדיניות לגבי תחבורה קבועה - עד כמה האתר יהיה נגיש (פיתוח כבישים ודרכי גישה נוספים), מדיניות לגבי חינוך הקובעות אלו אטרקציות יהיו פופולריות לטיולים, סלי תרבות לבתי ספר, ומוסדות חינוכיים אחרים.
בד"כ אטרקציות ציבוריות הן העיקריות באותו יעד. הדרכים בהן האטרקציות ינוהלו, יהוו השפעה מכרעת על האטרקציות באזור. אטרקציות מושפעות בעיקר מהמדיניות של גופים הציבוריים כלפי תיירות, כלומר, עד כמה מוכנה הממשלה או כל גוף ציבורי אחר לעזור בפיתוח אטרקציות, עד כמה משרד העבודה מעודד משרות, קורסים, והכשרות בענף התיירות (דוגמא עבודה מועדפת אחרי צבא).

תגים:

אסטרטגיה

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אסטרטגיה עסקית - מוזיאון הילדים בחולון", סמינריון אודות "אסטרטגיה עסקית - מוזיאון הילדים בחולון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.