היישום אינו מחובר לאינטרנט

חברת קסטרו- תוכנית עסקית

עבודה מס' 068001

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח חברת קסטרו לפי המודלים כגון: פישבין, מחזור חיי הענף, קבוצות אסטרטגיות, שרשרת הערך המוסף, פורטר ומודל היתרון התחרותי תוך חשיפת הבעיות האקוטיות ופתרונן.

9,441 מילים ,4 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת עבודה זו הינה למצוא פתרון לבעיות קריטיות הקיימות בחברה שמתמקדות בשלושה תחומים עיקריים:
1) איכות -
1. איכות הבדים נמוכה: המודל העיקרי שדרכו נחשפנו לבעיית האיכות הוא מודל פיישבין.
פתרון אידיאלי שנבחר: שיפור מערך בקרת איכות.
2) שיווק-
1. בעיית עלות שיווק גבוהה: לבעיה זו נחשפנו באמצעות שימוש בתמהיל השיווק מודל מחזור חיי הענף, ומודל היתרון התחרותי.
פתרון אידיאלי שנבחר: מכירת מוצרים בצורה מקוונת.
2. המוצר נתפס כבעל איכות ירודה בתודעת הצרכן: לבעייה זו נחשפנו באמצעות מודל קבוצות אסטרטגיות, מודל פישביין.
פתרון אידיאלי שנבחר: חלוקת תעודות אחריות עובר מוצרי החברה עבור תקופה של חצי שנה.
3. בני נוער אינם בעלי מודעות גבוהה למותג "קסטרו": בעיה זו התגלתה בעקבות בניתוח מודל קבוצות אסטרטגיות, מודל פורטר וסקר צרכנים שפורסם.
פתרון אידיאלי שנבחר: בחירת שיטת שיווק פסיכולוגית הומניסטית המבוססת על פירמידת הצרכים של מאסלו.
4. משבר כלכלי עולמי: בעיה זו עלתה בעקבות ניתוח מודל שרשרת הערך המוסף.
פתרון אידיאלי שנבחר: הדגשת המחיר הממוצע שחברת קסטרו גובה עבור מוצריה, ויחד עם זאת הגברת הדומיננטיות בשוק ברמה התודעתית כחברה חזקה, אמינה ובעלת אחריות.
3)תפעול -
1. מערכת ניהול מלאי לא תמיד מעודכנת: בעיה זו עלתה בעקבות ניתוח מודל שרשרת הערך המוסף.
פתרון אידיאלי שנבחר: שדרוג המערכת כך שתתאפשר עבודה שוטפת אל מול מלאי שמתעדכן בזמן אמת.
2. חברת קסטרו סובלת מתחלופה רבה של עובדים ומחוסר יכולת לשמר עובדים לאורך זמן:
בעייה זו עלתה בעקבות ניתוח מודל שרשרת הערך המוסף.
פתרון אידיאלי שנבחר: הנהגת שיטת תגמול חדשה.
3.סרבול בהתנהלות הלוגיסטית הכללית: בעיה זו עלתה בעקבות ניתוח מודל שרשרת הערך המוסף.
פתרון אידיאלי שנבחר: חלוקת המרכז הלוגיסטי לתתי-אזורים והחלפת ערוצי התקשורת של הזמנות הסחורה לחנויות.

בחלק הראשון - נסקור את המודלים הרלוונטיים, שבעזרתם נחשפנו לבעיות השונות, לאחר מכן-בחלק השני: נתעמק בבעיות השונות ונציע פתרונות אפשריים. לבסוף- נציג את הסיכום והמסקנות אליהם הגענו במהלך עבודתנו.

המקורות שבהם השתמשתי לכתיבת העבודה הם: האתר של קסטרו, ראיונות עם מנהלים ועובדים בחברה, דוחות כספיים ותשקיף של החברה, חומר מהעיתונות הכתובה, סקרים של ציבור הלקוחות, תצפיות על התנהלות המוכרים.

תוכן עניינים:
1. תמצית מנהלים
2. תאור החברה
3. אסטרטגיה
4. סביבה עסקית ( חלק 1)
5. הצגת הבעיות העיקריות והצעות לפתרונן (חלק 2)
6. סיכום ומסקנות (חלק 3)
7. נספחים

קטע מהעבודה:

קסטרו עוסקת בעיצוב מוצרי הלבשה לנשים וגברים, בייצור פריטי האופנה בארץ ובחו"ל באמצעות ספקי משנה, ובשיווקם, לצד מוצרים נלווים ברשת חנויות המותג בארץ ובחו"ל.
החברה נוסדה ב-1985 כחברה פרטית, שהמשיכה פעילות בת 20 שנה של מייסדיה מר' אהרון קסטרו וגב' לינה קסטרו. בשנת 1992 הפכה החברה לציבורית. במהלך השנים התפתח בקסטרו שילוב מנצח של מובילות אופנתית תוך עמידה בסטנדרטים בינלאומיים.
ייצור המוצרים נעשה ברובו הגדול בסין, ישנה מערכת לוגיסטית רב-לאומית כאשר ישנו מרכז לוגיסטי באירופה שמעביר את הסחורות בין סניפי קסטרו שהם לא בישראל. המערך הלוגיסטי הישראלי ממוקם בצריפין ודרכו מועברות הסחורות אל הסניפים בארץ.

תגים:

אופנה · קסטרו · מותג · מודלים · תוכנית · עסקית · בעיות · רשת · מוצרי · הלבשה · ייצור · ייבוא · שיווק · ביגוד

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת קסטרו- תוכנית עסקית", סמינריון אודות "חברת קסטרו- תוכנית עסקית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.