עד כמה ראוי לפתוח את השוק לייבוא, ולעודדו ע"י ביטול המכס, ובכך להגביר את התחרות במוצרי המזון מהתוצרת המקומית, ובאיזה שלב פיתוח הייבוא על חשבון התוצרת המקומית הופך להיות לא מוסרי?
מהם המניעים והשיקולים שיביאו את הצרכן הישראלי לאמץ את הריצוף האחר את ה"בטון המעוצב" לתוך ביתו והאם השוק הישראלי אכן בעל פוטנציאל שיווקי ל"בטון המעוצב"?
29,174 מילים (כ-90 עמ'), 10 מקורות, 665.95 ₪
אם אינך מוצא את הנושא המבוקש - אנא בצע חיפוש שונה.