היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניתוח ושיפור עסקי חברת מטרולייט

עבודה מס' 067874

מחיר: 289.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: שיפור תהליך השירות בחברה באמצעות שיטת הקייזן.

6,216 מילים ,9 מקורות ,2009

תקציר העבודה:

מטרת העבודה לבנות שיפור תהליך השירות בחברת מטרולייט על ידי יישום נהלים חדשים, שדרוג התכנה והדרכת עובדים.
מטרולייט הינה חברה מתקדמת ומובילה בעולם בפיתוח וייצור של המשנקים אלקטרוניים לנורות שמקנות תאורה נשלטת בנצילות אנרגטית מהגבוהות בעולם.

שיפור ביצועים על ידי קייזן הינו אסטרטגיית הגרעין להישרדותו של עסק בשוק הנוכחי שהתחרות בו הולכת וגוברת. על מנת לשרוד יש לזהות את הביצועיים הנוכחיים של העסק, לזהות תחומים הדורשים שיפור וליישם את השיפורים הנדרשים.

כל זה יוצג ויוסבר במטלה זו על ידי:
* ייזום פרויקט הקייזן, כולל בניית צוות, ניתוח Pre-Kaizen ומסמךSOW .
* תכנון הפרויקט
* ייזום ביצוע ובקרה של פרוייקט הקייזן.
* פעולות בסיום הפרויקט
* מתודולוגיה של ניהול סיכונים.

תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
מבוא
1. ייזום פרויקט הקייזן.
1.1. בניית צוות הקייזן עם נימוקים ושיקולים.
1.2. ניתוח Pre-Kaizen של התהליך הנבחר לשיפור.
1.3. מסמך SOW Statement Of Work
2. תכנון הפרויקט.
2.1 הסבר מפורט של שלבי יישום קייזן ופירוט הכלים שישמשו בכל שלב
2.2 מבנה תכולת העבודה בפרויקט WBS- Work Breakdown Structure.
2.3 טבלת פעילויות
2.4 רשת פרויקט , תרשים גאנט, סימון נתיב הקריטי וטבלת זמנים מרווחים
2.4.1 רשת פרויקט
2.4.2 תרשים גאנט וסימון נתיב הקריטי
2.4.3 טבלת זמנים ומרווחם
3. ייזום ביצוע ובקרה של פרוייקט הקייזן.
3.1.1 פירוט המשאבים הדרושים לביצוע הפרויקט
3.1.2 פרופיל המשאבים
3.1.3 פילוס המשאבים
3.2 חישוב של התקציב
3.3 הקשר בין עלות הפרויקט למשכו
3.4. ההסתברות לסיום הפרויקט בזמן שנקבע
3.5. בקרת הפרויקט
4. סיום הפרויקט
4.1. פעולות בסיום הפרויקט
4.2. יישום מפורט של הכלים בשלבי הקייזן
5. מתודולוגיה של ניהול סיכונים
5.1. זיהוי הסיכונים בפרויקט קייזן
5.2. תהליך הבקרה והערכת הסיכונים
5.3. כימות הסיכונים
5.4. ניהול לו"ז ותקציב
5.5. הכנת תוכנית פעולה להתגברות על סיכונים
6. סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לצורך ביצוע קייזן בחרתי בתהליך שירות. תיקון המוצר והחזרתו ללקוח במטרולייט לוקח זמן רב מדי.
עיכוב מתן שרות ללקוח עלול לגורם להוצאות הבאות:
- הוצאות בגין כנסות ותביעות משפטיות.
- הוצאות בגין אובדן מוניטין ולקוחות.
שיפור תהליך בשיטת הקייזן מבוצע על ידי צוות מאנשי הארגון שחבריו נבחרים לצורך התהליך. את הקבוצה המונה בדרך כלל 6 ועד 12 חברים מרכיבים:
- שני אנשים משירות לקוחות אחד מ-Front office ועובד השני מ-Back office.
- אנשי שירות הלקוחות העובדים ב Front office הם נמצאים במגע יומיומי עם הלקוחות ומתמודדים עם הבעיות המרכזיות , הם העובדים, אשר מכירים בצורה מיטבית את התהליכים והעבודה, מסייעים בהגדרת יעדי ומדדי השיפור.

תגים:

מנהל עסקים · מערכות מידע · מידע · מערכות · מערכת · מיחשוב · ניהול · שיווק · אינטרנט · מחשב · תפעול · עסקים

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ושיפור עסקי חברת מטרולייט", סמינריון אודות "ניתוח ושיפור עסקי חברת מטרולייט" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.