היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול קשרי עבודה ב'פרטנר תקשורת'

עבודה מס' 067836

מחיר: 265.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח בעלי העניין לאחר הכנסת מוצר חדש (מכשיר הדור השלישי).

2,509 מילים ,5 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

במטלה זו אעסוק בחברת "פרטנר תקשורת בע"מ", מפעילת רשת Orange בישראל, חברה המתמחה באספקת שירותי תקשורת סלולאריים ללקוחות רבים בכל רחבי המדינה.
פרטנר הינה אחת החברות המובילות ביותר בענף התקשורת הסלולארית בישראל, ומהווה כ-32% מנתח השוק.
מספר מנוייה נאמד כיום על כ- 2,500,000 לקוחות.
הענף הסלולארי נמצא בהתפתחות מתמדת הן מבחינת איכות, שירות וטכנולוגיה מתקדמת.
המכשיר הסלולארי נתפס כיום כמוצר צריכה של האדם לצורכי הרגשת בטחון,נוחות וזמינות.

עפ"י תיאורית ההנעה של מאסלו- הצרכים לפי סדר חשיבותם הם: צרכים פיזיולוגיים, צורכי ביטחון, צרכים חברתיים, צורכי הערכה, וצורכי הגשמה עצמית. האדם מנסה תחילה להשביע את הצרכים החשובים ביותר וכאשר האדם מצליח להשביע את החשוב ביותר יחדל צורך זה להיות מניע והאדם יונע להשביע את הצורך הבא החשוב ביותר.

במטלה זו אציג כרקע את מבנה הארגון, מטרותיו ויעדיו, בנוסף אני אציג שינוי אשר התרחש בחברה- הכנסת מוצר חדש - הדור השלישי.
ניתחתי את בעלי העניין בחברת ORANGE לאחר הכנסת המוצר החדש, הצגת קונפליקטים/ עימותים אפשריים ותוצג חשיבות הניהול האפקטיבי עם בעלי העניין השונים ואילו שיטות לניהול אפקטיבי יהיו רלוונטיות במצב החדש של הארגון.

במטלה אתמקד בבעלי העניין הבאים:
* לקוחות
* עובדים
* ספקים
* עובדי קבלן חיצוניים
* מנהלים

תוכן העניינים:
מבוא
בעלי עניין בארגון
בעלי העניין לאחר הכנסת המוצר החדש
קונפליקטים/עימותים ממערכות יחסים עם בעלי העניין
ניהול אפקטיבי
שיטות לניהול אפקטיבי עם בעלי העניין בארגון
סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

לאחר הכנסת המוצר החדש הצטרפו לחברת ORANGE אלפי לקוחות פרטיים ועסקיים אשר נהנים מהשירות החדש של החברה. ORANGE היא החברה הסלולארית הראשונה אשר נכנסה עם הדור השלישי לשוק בישראל דבר אשר גרם לעזיבת לקוחות מחברות אחרות בשוק הסלולארי בישראל, אשר רצו להתנסות במוצר חדיש, עדכני וכמובן להיות הראשונים שנהנים ממנו.
לחברה הצטרפו הלקוחות הבאים: לקוחות פרטיים: משפחות, ילדים; לקוחות עסקיים; לקוחות אשר נמצאים לרוב בחו"ל.
"מובן מאליו כי קיומו של הארגון תלוי בכל אחת מקבוצות בעלי העניין כפי שהוזכרו לעיל, אם אחת מבעלי העניין תפסיק לתפקד (לקוחות יפסיקו לקנות, עובדים ושבתו, ספקים יפסיקו למכור לארגון) הארגון יפסיק להתקיים". פרי, מ. (1991)

תגים:

סלולרי · פלאפונים · ניידים · תקשורת · סלולרית · ספקים · ניהול · אפקטיבי · אורנג' · orange · סלקום

עבודות נוספות בנושא:

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול קשרי עבודה ב'פרטנר תקשורת'", סמינריון אודות "ניהול קשרי עבודה ב'פרטנר תקשורת'" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.