עבודה מס' 067692
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח החברה והמלצות לשיפור השירות וחווית השירות בעיני הלקוח.
4,453 מילים ,11 מקורות ,2009
במסגרת העבודה מובאים נושאים שונים הקשורים לשירות ועיצוב, חוויית הלקוח וסביבה שירותית - בעידן של שינויים ומודעות גוברת לשירות. פיליפ קוטלר, בספרו "ניהול השיווק" כתב: "זה לא מספיק לספק את צורכי הלקוח, צריך לרגש אותו". העסק של "ניהול חוויית לקוח" הוא עסק שבו מנסים לתת ללקוח יותר מסיפוק, לתת לו חוויה כלל-חושית שתרגש אותו.
בעבודה זו אני מציגה את חברת "סלקום".
בחלק הראשון של העבודה אני מנתחת את חברת סלקום על פי מודל הפערים, מודל התיאטרון ומודל אזור הסובלנות. באמצעות ניתוח החברה אבחנתי את רמת השירות כתפיסתו של הלקוח ומכאן שסלקום ברמה בינונית. אבל "סלקום" שנתפסה בעיני הלקוח ברמת שירות בינונית ממצבת את עצמה כחברה הכי מתקשרת למוסיקה הישראלית, והכי מתאימה לצעירים.
בחלק השני מובאת סקירת ספרות אשר עסקה במאפייני השירות ומיתוג המוצר.
בחלק השלישי של העבודה ישנן המלצות לחברת סלקום לשיפור השירות וחווית השירות בעיני הלקוח, באמצעות מודל משולש שירותים, מפת השירות, ואמנת השירות. הומלץ לחברה לעודד אמינות בשירות, בחדשנות וביצירתיות, ומצויינות בארגון, עידוד סקרי לקוח, להפיץ אמנת שירות בפומבי.
תוכן העניינים:
תקציר מנהלים
הצגת הארגון באמצעות מודלים
סקירת ספרות
הצעת נקודות לשיפור
סיכום
ביבילוגרפיה
סלקום · חברת · תקשורת · סלולרית · המובילה · בישראל · שוק · התקשורת · ישראלי · מפעילה · סלולרית · שוק · שיפור · שירות · לקוח · טלפוניה · טלפונים · ניידים
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק שירותים - חברת סלקום", סמינריון אודות "שיווק שירותים - חברת סלקום" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.