עבודה מס' 067369
מחיר: 241.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת משמעות האמון, כיצד הוא נוצר, כיצד הוא משתמר לאורך זמן או משתנה, מהן ההשלכות של חוסר אמון והשוואה בין מדינות.
4,230 מילים ,14 מקורות ,2008
הכלכלה המודרנית מבוססת על רשת ענפה של שיתופי פעולה וניתן לתאר אותה כרשת אינסופית של קשרים ברמות שונות המשפיעים באופנים שונים אחד על השני. רבים מהחברים ברשתות אלו משמשים הן כלקוחות הקונים מוצרים מספקים והן כספקים המעניקים שירות ללקוחות. על מנת לאפשר מידה רבה של יציבות יש לשאוף ליצור מחוייבות בין הצדדים השונים. המחוייבות היא גורם מרכזי בהצלחתם של מערכות יחסים כלכליות ארוכות- טווח. האמון מהווה אחד הגורמים המרכזיים ביצירת המחוייבות (Walter et al, 2000).
נושא האמון ביחסי ספק- לקוח. נחקר רבות, אולי דווקא בשל כך התמונה שעולה מכלל המחקרים אינה אחידה. מחקרים מגדירים את האמון בצורות שונות או בוחנים מאפיינים שונים ועל כן אין אחידות במסקנות (Mayer et al, 1995). לנושא האמון יש השלכות ישירות על האופן שבו פועלת הכלכלה. יצירת מערכות יחסים ארוכות טווח מספקת יציבות ובטחון הן לספק והן למוכר, כך שהנושא נוגע לכל המעורבים בשוק.
מטרת העבודה היא לערוך סקירת ספרות ולנסות להציג את מורכבות הנושא. בעבודה זאת אני לא מתיימר להכריע בין ההגדרות השונות או לקבוע אילו מהגורמים יותר רלוונטיים מאחרים להיווצרותו של האמון. הניסיון הוא להציג תמונה מקיפה המאפשרת לבחון כיצד ניתן לשלב בין הממצאים השונים.
תוכן העניינים:
מבוא
אמון ביחסי ספק- לקוח
הגדרת האמון
מקורות האמון
סוגים של אמון
כיצד נוצר אמון?
שבירה של יחסי אמון (Distrust)
אמון בין תרבויות
סיכום
רשימה ביבליוגרפית
מסחר בינלאומי · חוסר-אמון · כלכלה · שיתוף · פסיכולוגיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "אמון ביחסי ספק לקוח", סמינריון אודות "אמון ביחסי ספק לקוח" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.