היישום אינו מחובר לאינטרנט

ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון

עבודה מס' 067335

מחיר: 229.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השירות והתפעול של הגן.

5,036 מילים ,12 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

עבודה זו באה לנתח את נושא השירות מכמה היבטים.
שרות= פעולה מעשית שתכליתה לספק צרכים של בני אדם לשביעות רצונם המלאה.
בתחילת העבודה התמקדתי במונח Servicecapוהגדרתי אותו מכמה מקורות שונים,המונח עצמו מתקשר לנושא השירות ותרם לי בתפיסה הכוללת של המונח שירות.
לאחר מכן התייחסתי לגורמים הפיזיים של גן החיות, ניתחתי אותם, העלתי בעיות תפעוליות קיימות ובנוסף הצעות לשיפור המערך התפעולי.
החלק השני של העבודה מתייחס לפלחי השוק העיקריים של גן החיות וכיצד המערכת התפעולית נותנת מענה לפלחים אלה.
בשאלה השלישית התייחסתי למודל SERVQUAL שבא לנתח את שביעות רצונם של המבקרים בגן החיות ע"י מילוי שאלון, ולאחר מכן הגיע שלב המסקנות כיצד ניתן לשפר ומהם הבעיות שיכולות להופיע.
מודל נוסף שנעזרתי בו הוא ה- BENCHMARKING-שסייע לי להגיע למסקנות ע"י השוואה תחרותית בין גן החיות בלונדון לגן החיות באל פסו.
לסיום, התייחסתי לגישה אחרת בה גן החיות יכול לשפר את רמת השירות.הגישה שבחרתי היא ע"י מערכת תקני ISO 9000. בה פירטתי איך גן החיות יכול להפיק ממנה תועלת ע"י 14 השלבים של התקן.

תוכן עניינים:
מבוא
חלק ראשון: Servicescape
א. הגדרת המושג על פי הספרות
ב. ניתוח הגורמים הפיזיים המשפיעים על תפעול השירות בגן החיות ואופן השפעתם
ג. השפעת הגורמים הפיזיים על פעילות העובדים והלקוחות בגן החיות
ד. איתור בעיות תפעוליות בהקשר של הגורמים הפיזיים והמלצות לפתרונם
ה. שיפורים המוצעים למערכת ניהול התפעול

חלק שני: מענה להזדמנויות על ידי המערכת התפעולית
א. הצגת פלחי השוק של גן החיות והצעת הזדמנויות עסקיות לכל פלח
ב. הצגת האופן בו תוכל המערכת התפעולית לתת מענה להזדמנויות

חלק שלישי: איכות השירות בגן החיות
א. מודל ה- Servqual
ב. תוכנית פעולה תפעולית לשיפור וניהול איכות השירות
ג. שלבי היישום של התוכנית התפעולית
ד. גישה נוספת לאיתור האופן בו המערכת התפעולית נותנת מענה לצרכי הלקוח

סיכום
ביבליוגרפיה

קטע מהעבודה:

תכנון מרחב פיזי - הצורה בה מתוכנן המרחב הפיזי בארגון,צורת הארגון, מיקום הארגון, גודל הארגון, משפיע על הפעילות הניהולית.
* זמינות- מדובר על זמינות המתקנים שנמצאים בתוך מתחם גן החיות,ועד כמה הם מהווים נוחות עבור המבקרים.גן החיות נבנה על שטח עצום של 150000 מטר.יהיה ניתן להתרחב במידה וגן החיות יחליט לעשות זאת,ככל ששטח גן החיות יהיה נוח יותר כך הוא יהווה זמינות אידיאלית עבור המבקרים בו.

תגים:

Servicescape · תפעול · תפעולית · Servqual · איכות שירות

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניהול ותפעול שירותים - גן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.