עבודה מס' 067215
מחיר: 162.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: תאור הארגון והתייחסות לבעיית השירות במלון.
2,390 מילים ,10 מקורות ,2008
עבודה זו בחנה את בעיית השירות במלון גרנד בייץ ועזרה להבין את ציפיות האורחים מתהליך השירות אותו הם מקבלים מרגע ביצוע ההזמנה אצל הסוכן ו/או ישירות דרך מח' ההזמנות של המלון.
בחלק הראשון של העבודה הוצג תאור הארגון הנבחר שהוא מלון גרנד בייץ, חזון הנהלת המלון בעיני מנכ"ל המלון, השירותים אותם הוא מציע לאורחיו השונים וקהלי היעד שמורכבים מתיירים, אנשי עסקיים שהם השוק העיקרי של המלון והלקוחות הישראלים. כמו כן, הוצג סיווג הארגון שהוא במהותו יצרן בתעשיית השירותים כלומר המלון יוצר את מוצריו שהם בעיקר חדרים ללינה ולהתאכסנות האורחים אך כולל בתוכו גם שירותי מזון ומשקאות, לאחר מכן הוצגה הסביבה התחרותית שבו הוא מתנהל תוך התייחסות למודל חמשת הכוחות של פורטר וניתוח swot, נמצא כי היתרון התחרותי מתבטא במיקום המלון ביחס למלונות אחרים ובקרבתם למרכזי הבילוי והים.
בחלק השני של עבודה זו ישנה התייחסות לבעיית השירות במלון שהיא ירידה משמעותית בהיקף המכירות משנת 2007 המאופיינת בפער מס' שלוש.
בהמשך ניתנו המלצות לפתרונות אפשריים לפתרון הפער שנוצר כגון: יצירת חזון ארגוני והטמעתו בעובדים, שיפור איכות השירות במלון.
מלונאות · תיירות · גלובליזציה · שירות תפעול
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "בעיית השירות במלון גרנד בייץ", סמינריון אודות "בעיית השירות במלון גרנד בייץ" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.