עבודה מס' 067185
מחיר: 168.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינה של מכלול המשתנים הנוגעים להתנהגות צרכנית, על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית שתאפשר את חדירת מוצר לשוק באופן משמעותי.
6,665 מילים ,50 מקורות ,2008
מהפיכת איכות הסביבה ושינוי העדפות הצרכנים השפיעו על התנהגות חברות וארגונים בהתאם. מזה עשור, ארגונים נדרשים להוכיח לא רק מבחינה חוקית, אלא גם ציבורית את מחויבותם לאיכות סביבה. עסקים רבים שילבו סטנדרטים של אחריות סביבתית בכל רובדי העשייה הניהולית - מרצפת הייצור עד למאמצים שיווקיים, תוך אימוץ טכנולוגיות ידידותיות לסביבה ותקנים מחמירים (Koroljova and Voronova, 2007), על מנת ליצור התאמה בין שפת הצרכנים לשפה הארגונית והטכנולוגית.
מדינות רבות משקיעות מאמצים בחיפוש אחר מקורות אנרגיה חלופיים שיתנו מענה הולם לדרישות הצריכה הגוברות (Ricci, Newsholme and Flynn, 2008). מגוון רחב של מוצרי אנרגיה מוצעים לצרכן המחולקים לשני אספקטים, האחד הינו מקורות של אנרגיה מתחדשת והשני הינו מקורות אנרגיה ממקורות ממוחזרים דוגמת ביו מסה (Bang et al., 2000) ביו דיזל (Katalin, 2004) ומחזור שמנים לסולר (Betts, 1995). אחד מאמצעי המדיניות לפיתוח טכנולוגיות ועידוד הינו מיסוי סביבתי או הקלות במיסוי. בישראל, מדיניות המיסוי יוצרת העדפה למחזור שמן לנוזל הסקה. המס בישראל על דלק ומוצריו (בלו דלק ראה נספח א) מוטל על דלק המיוצר בארץ ועל דלק מיובא והוא משתנה בהתאם ליעדי השימוש בו. תמריץ למיחזור שמן כנוזל הסקה נגזר מתקנות הבלו. המיסוי מעודד מחקר ופתוחים טכנולוגיים וכתוצאה מכך טכנולוגיות מחזור הפכו להיות בטיחותיות ואיכותיות יותר והביאו להתפתחותו של "שוק נישה" המציע לצרכן מוצר אנרגיה תחליפי לצורכי הסקה המיוצר משמנים משומשים. על אף האטרקטיביות התמחירית של מוצרים אלה והעליה במודעות לאיכות הסביבה, מוצרים אלה לא הצליחו לחדור לשוק ולהשתלט על פלחי שוק משמעותיים.
מחקר זה בא לבחון את מכלול המשתנים המהווים חלק ממודל ה TPB,על מנת ליצור אסטרטגיה שיווקית שתאפשר את חדירת המוצר הנדון לשוק באפן משמעותי. במהלך המחקר יבחן נוזל ההסקה המיוצר משמנים משומשים הן כמוצר ידידותי לסביבה והן כמוצר תחליפי בשוק האנרגיה. ממצאי המחקר יובילו לקבלת תמונה מלאה יותר על האופן בו הצרכנים מגדירים את המוצר ולפתח אסטרטגיה שיווקית בהתאם.
תוכן עניינים:
סקירת ספרות
רציונל המחקר
מודל המחקר
השערות המחקר
ביבליוגרפיה
נספח - חוק הבלו על דלק, תשי"ח-1958
התנהגות · צרכנים · שיווק · ניהול · איכות · הסביבה · ירוק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "גורמים המשפיעים על רכישת מוצר תחליפי ממוחזר בתחום האנרגיה (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "גורמים המשפיעים על רכישת מוצר תחליפי ממוחזר בתחום האנרגיה (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.