היישום אינו מחובר לאינטרנט

שוק מכונות הגילוח בישראל

עבודה מס' 067066

מחיר: 423.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח השוק במטרה לחשב כדאיות כלכלית ליבוא המוצר לארץ ובהחדרתו בשווקים.

2,939 מילים ,8 מקורות ,2008

תקציר העבודה:

חברת היעוץ T.E M.C (Tal & Eran Marketing Consulting) תציג במסמך זה את דרכי הפעולה העיקריות להחדרת מוצר חדש של מכונת גילוח עבור חברה ישראלית גדולה, העוסקת ביבוא והפצה של מוצרי טיפוח וקוסמטיקה.
במסמך זה נסקור את מדיניות המוצר, מחירים, נתח שוק של המתחרים הפצה וקידום. אנו נתמקד במיצוב המוצר ואף נציג את הכדאיות הכלכלית בהחדרת המוצר לשוק הישראלי ע"י הצגת נתוני Feasibility.
ההמלצות במסמך זה נשענו על מספר עובדות;
1. רב הגברים בישראל אינם משתמשים במכונת גילוח.
2. התחרות העיקרית נובעת משוק סכיני הגילוח של חברת ג'ילט (סנסור מאך 3).
3. הענף מתאפיין במבצעים נקודתיים.
4. הענף ידוע כבעיתי בנושא השירות שלאחר המכירה. אין פיזור טוב בארץ של נקודות שירות.
5. נאמנות למותג אינה מובהקת.
6. החלטת הקניה: ברב המקרים הרוכש הוא גם המשתמש. רק חלק קטן נרכש כמתנה ואז הרוכש הוא הנשים.
7. המותגים והמגוון: התיחסנו למצב השוק והמתחרים - פיליפס, בראון, נורלקו, רמינגטון.

בעבודתנו נעזרנו בחברת TS Consulting לחישוב כדאיות כלכלית ליבוא המוצר לארץ ובהחדרתו בשווקים.
אנו מקוים כי על פי המסמך המוצע בזאת, תפעל החברה הישראלית ותאמץ את המלצותינו.

תוכן עניינים:
1. כללי
2. מטרות כלליות
3. מבנה ארגוני
4. הסביבה השיווקית
5. אסטרטגיה שיווקית
6. תמהיל המוצר
7. מודל מיצוב המוצר
8. ניתוח כדאיות החדרת המוצר עפ"י מודל SWOT
9. מודל תיק המוצרים B.C.G
10. בקרה
11. ניתוח כדאיות
12. מסקנות
13. נספחים
14. מקורות מידע

קטע מהעבודה:

4.1. לקוחות
רב הגברים בישראל אינם משתמשים במכונת גילוח. חלק מהמשתמשים יחדל מנוהגו זה עם שינוי בסגנון החיים, למשל, שחרור משירות צבאי.
בקרב הקהל הצעיר החילוני, נחשב השימוש במכונה כלא מודרני ועונה בעיקר על תועלות מסוימות בצבא. לאור החשיפה המאסיבית לפרסום סכיני הגילוח ומשחות הגילוח במדיה המזהה יופי, נעורים והצלחה אצל נשים עם סכיני הגילוח, יש הטיה ברורה בפלח זה כנגד מכונות הגילוח.
מכונת הגילוח, עם זאת, נפוצה מאוד בקרב הציבור הדתי.
שליש מהשוק שייך לחיילים המעדיפים גילוח במכונה בגלל הקצב המהיר פי 4.5 מגילוח בסכין. השליש הנותר הם לקוחות בגיל 60 פלוס שהתרגלו בעבר למכונות הגילוח ולא מוכנים לשנות.

תגים:

טיפוח · קוסמטיקה · גברים · החדרת · מוצר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שוק מכונות הגילוח בישראל", סמינריון אודות "שוק מכונות הגילוח בישראל" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.