עבודה מס' 066945
מחיר: 96.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח המצב הנתון והצעת דרכים לשיפור השירות בנקודות הנדרשות לכך.
3,869 מילים ,4 מקורות ,2007
גן החיות של לונדון נפתח ב1828 ובמקור נועד למטרות מחקר. הוא נפתח לציבור לראשונה ב1847. גן החיות מנוהל על ידי העמותה הזואולוגית של לונדון והוא ממוקם בקצה הצפוני של ריג'נטס פארק. עבודה זו בוחנת מצב נתון (המתואר על ידי המאמר שכותרו "אירוע למטלה במודול: ניהול ותפעול שירותים - 2060"), ומנתחת את המצב הנתון (בהתבסס על מידע המופיע במאמר ובנספחים שלו) תוך התמקדות בניהול השירותים. כמו כן אציע בעבודה זו דרכים לשיפור השירות בנקודות הנדרשות לכך.
תוכן העניינים:
מבוא
1. קונספט השירות של גן החיות בלונדון.
2. תפעול שירות ממוקד לקוח
3. תוכנית פעולה לתפעול השירות
4. תוכנית לקיבולת השירות
5. תכנון המערך הפיזי
סיכום
ביבליוגרפיה
נספח
תפעול · ניהול · שירותים מטריצה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "ניתוח ניהול ותפעול שירותים בגן החיות של לונדון", סמינריון אודות "ניתוח ניהול ותפעול שירותים בגן החיות של לונדון" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.