עבודה מס' 066855
מחיר: 120.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח הענף, בחירת שוק המטרה, תמהיל השיווק, טקטיקה, בקרה ומשוב.
5,859 מילים ,4 מקורות ,2001
האירופאים שותים מים מינרלים בגלל מה שיש בהם - מינרלים. האמריקאים שותים אותם בגלל מה שאין בהם - רעלים וזוהמה. הישראלים עדין שותים בעיקר מי ברז, אך גם אצלנו צריכת המים המינרלים עולה בהתמדה.
בשנים האחרונות יש עליה במודעות של הישראלים לאיכויות המיוחדות של המים המינרלים.
השינויים שחלים בעת האחרונה בדפוסי הצריכה של הצרכן הישראלי גורמים לפירמות נוספות להיכנס ולנגוס בנתחי שוק קיימים תוך כדי הגדלת קהלי היעד, וכמו בכלכלה כאשר הביקוש עולה, חברות נוספות מעונינות להרוות את צימאון הצרכנים ולספק את העתודות הנדרשות.
שוק המים המינרלים בישראל נחשב לאחד הקטנים, גם בהשוואה לקבוצות משקאות אחרים וגם בהשוואה לצריכה במרבית מדינות המערב.
תוכן עניינים:
הקדמה
רקע
שוק המים המינרליים
שלב 1 - ניתוח הזדמנויות השיווק
מטרות הפירמה
משאבי הפירמה
סביבת המקרו
מתחרים
ניתוח השוק
מודל SWOT
שלב 2 - בחירת שוק המטרה
שלב 3 -מטרות, אסטרטגיה ויעדים
שלב 4 - תמהיל השיווק
שלב 5 - טקטיקה
שלב 6 - בקרה ומשוב
חברת · מעיינות · עדן · עדן · מים · מינרליים · שיווק · מנהל · עסקים · שיווק · שוק · פירמה · משאבים · מטרות · יעדים · אסטרטגיה · שיווקית · מודל · SWOT · תמהיל · שיווק
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "חברת מי עדן - ניתוח שיווקי", סמינריון אודות "חברת מי עדן - ניתוח שיווקי" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.