היישום אינו מחובר לאינטרנט

השפעת פרסום באינטרנט באמצעות כרזה (Banner) על קניה אימפולסיבית

עבודה מס' 066754

מחיר: 302.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: בחינת ההשערה כי ככל שהיקף הפרסום באתרי אינטרנט באמצעות כרזות יהיה גבוה יותר, יגבר הצורך בקניה אימפולסיבית והדבר יגביר את התופעה של קניה מסוג זה.

3,814 מילים ,9 מקורות ,2007

תקציר העבודה:

קניה אימפולסיבית או כפי שלעיתים נקראת קניית דחף מוגדרת במילון כקניה הנגרמת מגירויים חיצוניים או פנימיים, בלתי רצוניים, הגורמים לידי פעילות של קניה. הדחף הפנימי מושפע בעיקרו ע"י מצב רוח או רגשות.
יש הרואים בקניה אימפולסיבית כהתנהגות שלילית ואילו אחרים רואים בתופעה כמספקת צרכים ועל כן פעולה זו נחשבת מבחינתם כדבר חיובי.
מסקנתו של אנדרהיל, שערך מחקרים רבים בתחום הקניות:
קניות משמעותן דברים שונים לאנשים שונים בזמנים שונים. אנו משתמשים בקניות כתרפיה, כפרס, כשוחד, כשעשוע, כתירוץ לצאת מהבית, כדרך למצוא בני זוג פוטנציאליים, כבילוי, כצורה של חינוך או אפילו פולחן, כדרך להעביר את הזמן. ישנם קונים כפייתיים הגורמים נזקים רציניים לחשבונות הבנק ולאשראי שלהם, והם משתמשים בקניות כקריאה לעזרה. (אנדרהיל, 2001)

נושא העבודה אם כן הוא השפעת כרזות באתרי אינטרנט על הקניה האימפולסיבית כאשר השערת המחקר היא שככל שהיקף הפרסום באתרי אינטרנט באמצעות כרזות יהיה גבוה יותר, יגבר הצורך בקניה אימפולסיבית והדבר יגביר את התופעה של קניה מסוג זה.
המשתנה התלוי אותו נמדוד הוא מידת הצורך (עצם הקניה) בקנייה אימפולסיבית
והמשתנה הבלתי תלוי הוא היקף החשיפה של הצרכן לפרסום באמצעות כרזות באתרי אינטרנט.
בפרקים השני והשלישי אנסה לשרטט את סוג האישיות של הצרכן.
בפרק הרביעי אנסה לתאר את סוג המוצר והפרק החמישי יעסוק כמובן בקשר שבין המשתנים ובו אנתח את התנהגות הרכישה.
שיטת המחקר בעבודה זו היא סקירה ספרותית אשר תחזק את השערת המחקר.

תוכן עניינים:
1. מבוא
2. ניתוח מבנה אישיותו של הקונה האימפולסיבי
3. ניתוח מאפיניו של קונה מקוון
4. מאפייני מוצר לרכישה אימפולסיבית באינטרנט
5. מודלים לקבלת החלטות בביצוע רכישה
6. סיכום
7. ביבלוגרפיה

קטע מהעבודה:

רוב האנשים אינם רואים בתופעה דבר שלילי, רכישה מסוג זה מספקת להם צורך של תענוג וכן מספקת צורך ספציפי למוצר עצמו. אומנם לא חשבו לקנות את המוצר אך בשעה שראו אותו, הבינו שיש להם שימוש במוצר ועל כן רכשו אותו (הנסמן, 2000).
האם כל אותם אנשים אשר אינם רואים ברכישה דבר שלילי יבצעו רכישה אימפולסיבית?
הנסמן במחקרו מביא במספרים את אחוז האנשים המתנגדים לרכישה אימפולסיבית - 20% (הנסמן, 2000), האם כל יתר 80% מהאנשים יבצעו רכישה אימפולסיבית?

תגים:

קניות · קניון · שוק · אימפולס · קונה · רכישה · סיפוק · צרכים · צריכה · צרכנות · מסחר · אלקטרוני · מקוון

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "השפעת פרסום באינטרנט באמצעות כרזה (Banner) על קניה אימפולסיבית", סמינריון אודות "השפעת פרסום באינטרנט באמצעות כרזה (Banner) על קניה אימפולסיבית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.