עבודה מס' 069860
מחיר: 665.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כיצד קיימים מוצרים תחת מותגים בינלאומיים המצליחים בשוק הבינלאומי אך נכשלים בשוק המקומי, ובאיזה אסטרטגיה לדבוק - סקירת מחקרים.
6,296 מילים ,16 מקורות ,2013
בעבודה זו מתקיים דיון בסוגיה - שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית.
בעבודה נסקרו המונחים שיווק גלובאלי ומקומי כאשר התפיסות בניהם משתנות בשווקים, תרבויות ומצב כלכלי עולמי שונה. תוך בחינת החשיבות בכניסה לשווקים גלובאליים עם הסתכלות על העולם ככפר גלובאלי.
השאלה שהעלנו הינה כיצד קיימים מוצרים תחת מותגים עולמיים המצליחים בשוק הגלובאלי ונכשלים בשוק המקומי, האם לדבוק באסטרטגיית של סטנדרטיזציה או לבצע התאמה מקומית על פי תרבות, חתכים גיאוגרפיים, דמוגראפיים וסוציו-אקונומיים. קיימות מגמות עולמיות, כגון גלובליזציה המאפשרת יתרון תחרותי, מחסום המכס שירד דרמטית אשר הביא לגידול במסחר הבינלאומי לעומת המסחר המקומי והזדמנות עסקית.
תוכן עניינים:
מבוא
1. שיווק גלובאלי - רקע
1.1. המניעים לכניסה לשוק גלובאלי
2. ניהול השיווק בשתי השיטות
3. השפעת השיווק הגלובאלי על הכלכלה העולמית
סיכום
רשימה בביבליוגרפית
גלובאלי · בינלאומי · עולמי · שיווק · לוקאלי · מקומי · השוואה · סמינר · התאמה מקומית · ניהול בינלאומי · החדרת מוצר
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית", סמינריון אודות "שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.