היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית

עבודה מס' 069860

מחיר: 665.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: כיצד קיימים מוצרים תחת מותגים בינלאומיים המצליחים בשוק הבינלאומי אך נכשלים בשוק המקומי, ובאיזה אסטרטגיה לדבוק - סקירת מחקרים.

6,296 מילים ,16 מקורות ,2013

תקציר העבודה:

בעבודה זו מתקיים דיון בסוגיה - שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית.
בעבודה נסקרו המונחים שיווק גלובאלי ומקומי כאשר התפיסות בניהם משתנות בשווקים, תרבויות ומצב כלכלי עולמי שונה. תוך בחינת החשיבות בכניסה לשווקים גלובאליים עם הסתכלות על העולם ככפר גלובאלי.
השאלה שהעלנו הינה כיצד קיימים מוצרים תחת מותגים עולמיים המצליחים בשוק הגלובאלי ונכשלים בשוק המקומי, האם לדבוק באסטרטגיית של סטנדרטיזציה או לבצע התאמה מקומית על פי תרבות, חתכים גיאוגרפיים, דמוגראפיים וסוציו-אקונומיים. קיימות מגמות עולמיות, כגון גלובליזציה המאפשרת יתרון תחרותי, מחסום המכס שירד דרמטית אשר הביא לגידול במסחר הבינלאומי לעומת המסחר המקומי והזדמנות עסקית.

תוכן עניינים:
מבוא
1. שיווק גלובאלי - רקע
1.1. המניעים לכניסה לשוק גלובאלי
2. ניהול השיווק בשתי השיטות
3. השפעת השיווק הגלובאלי על הכלכלה העולמית
סיכום
רשימה בביבליוגרפית

קטע מהעבודה:

אסטרטגיית השיווק הגלובאלית, הוגדרה כמונח כללי למטרות מחקר המתייחס לשיווק באחד או יותר ממדינות זרות באמצעות תמהיל השיווק שמטרתו שוק היעד - לקוחות ומהווה חלק מתהליך
עשיית עסקים באופן כללי. (Dr. Mary. W, Dr. Mohamad. S, Dr. Richard. M 2011).

תגים:

גלובאלי · בינלאומי · עולמי · שיווק · לוקאלי · מקומי · השוואה · סמינר · התאמה מקומית · ניהול בינלאומי · החדרת מוצר

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית", סמינריון אודות "שיווק גלובאלי מול השיווק בהתאמה מקומית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.