עבודה מס' 066451
מחיר: 302.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: כיצד התיאטרון משמש כככלי בחינוך ולמידה?
3,937 מילים ,23 מקורות ,1998
ניתן לראות בבילויים בשעות הפנאי גורמים מלמדים ומחנכים. ניתן לזהות זאת במשחק, בקריאה, בצפייה בסרט או בהצגת תיאטרון. רבות נכתב ונאמר על ספרי הקריאה כגורם מלמד, אך בעבודה זו ארצה לטעון, כי לתיאטרון יתרון על שאר הגורמים שהוזכרו לעיל בכל הקשור לחינוך ולמידה, כאשר אתייחס למרכיבים השונים של התיאטרון בכלל , של תיאטרון הילדים ושל תיאטרון העוסק בשואה - הנושא שיהווה עבורי מקרה מבחן בעבודה זו.
תוכן עניינים:
פרק א: מבוא
1.1. בידור ופנאי כגורמים מלמדים
1.2. התיאטרון כגורם מחנך ומלמד
1.3 המעבר מסיפור אמיתי לדרמה
1.4אמצעים תיאטרליים בתיאטרון הנוער
1.5תיאטרון מקנה זהות
1.6תיאטרון ותיאטרון נוער העוסק בשואה
ביבליוגרפיה
בילוי · שעת · פנאי · תיאטרון · הצגות · הצגה · דרמה · יצירה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "תיאטרון הנוער כגורם מחנך ומלמד", סמינריון אודות "תיאטרון הנוער כגורם מחנך ומלמד" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.