עבודה מס' 066359
מחיר: 217.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: בחינת תהליכי המכירה במפעל לייצור בשר "מרכז הבשר" בירושלים.
3,298 מילים ,3 מקורות ,2008
"מרכז הבשר" עוסק בייצור ושיווק מוצרי בשר, עופות, דגים ו"קפואים" למיניהם.
רוב המכירות הבשר הראשוניות נעשות במכירה אישית ע"י סוכני השטח של המפעל שמגיעים עד בית העסק של הלקוח כאשר מטרת הפגישה היא צירוף לקוחות חדשים או הוספת פריטים ל"סל הקניות" של לקוחות קיימים. מכירה ללקוחות חוזרים מתבצעת בשיווק טלפוני ע"י מוקדני מכירה שעברו הכשרה מתאימה לכך.
שלושת הנושאים העיקריים שבהם נתרכז במהלך העבודה הם:
- שיטות לאיתור לקוחות חדשים
- טלמרקטינג נכנס והזמנות טלפוניות
- טיפול בהתנגדויות של לקוחות
מטרת העבודה היא לבחון את דרכי הטיפול בנושאים אלו, והשוואת דרכים אלו לתיאוריות הנלמדות בכיתה. בנוסף, נמליץ על מהלכים לשיפור מיומנויות המכירה לאחר סקירת הממצאים והמסקנות.
במהלך סיורנו במפעל "מרכז הבשר" סיקרנו ובחנו את תהליכי המכירה ע"י צפייה במוקדנים אשר מבצעים את תהליך המכירה בפועל בעזרת הטלפון ובנוסף התלווינו לסוכני השטח של המפעל במהלך פגישתם עם לקוחות. בעבודה זו אנו רוצים להציג ולתאר את שיטות המכירה של סוכני השטח ומוקדני הטלמרקטינג, את תהליכי ההכנה לפני יצירת הקשר עם לקוחות חדשים ומתן המלצות לשיפור התהליכים.
תוכן עניינים:
א. תקציר מנהלים
ב. הנושא - רקע כללי על החברה
ג. שלבים בתהליך המכירה
ד. שיטות לאיתור לקוחות
ה. שיחות טלמרקטינג נכנס
ו. טיפול בהתנגדויות מכירה
ז. המלצות
ח. ביבליוגרפיה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "מיומנויות מכירה - מפעל "מרכז הבשר"", סמינריון אודות "מיומנויות מכירה - מפעל "מרכז הבשר"" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.