עבודה מס' 066206
מחיר: 326.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: ניתוח שיווקי, החלטות שיווקיות, אסטרטגית פרסום ויישום פרסומי.
3,188 מילים ,2007
עלית תעשיות בע"מ (להלן- "עלית"), הנשלטת על ידי חברת שטראוס-עלית, היא קבוצה של חברות תעשייתיות ומסחריות בתחום המזון, אשר פועלת בישראל ומחוץ לישראל.
עלית מייצרת, משווקת ומפיצה מגוון רחב של מוצרי מזון, כולל שוקולד, ממתקים, קפה, חטיפים מלוחים ומוצרי מאפה.
בישראל מהווים מרבית מוצריה המרכזיים של עלית למעלה מ- 50% מנתח השוק בתחומם. עלית מוכרת את מוצריה באמצעות מערך המכירות וההפצה שלה המגיע לכ- 11,000 נקודות מכירה כולל סניפי רשתות השיווק, סופרמרקטים פרטיים, מכולות, קיוסקים, בתי מלון, מסעדות ומקומות עבודה.
שוקולד פרה, אחד המותגים הוותיקים והחזקים ביותר בישראל, עבר במהלך השנים מתיחות ושינויים. הפרה הושקה לראשונה בשנת 1934, שנה לאחר הנחת אבן הפינה למפעל עלית, ובמהלך השנים נוספו לה טעמים וצורות חדשות.
על-פי נתוני אי.סי. נילסן ישראל, מחזיק המותג בנתח של כ- 30% מתחום טבלאות השוקולד, המוערך בהיקף כספי של 300 מיליון שקל בשנה.
תוכן הענייינים:
תמצית מנהלים
ניתוח שיווקי
א. הגדרת המוצר
ב. הסיבות לפרסום
ג. עונתיות בצריכה ושלב במחזור החיים
ד. ניתוח SWOT
ה. הסביבה התחרותית
החלטות שיווקיות
א. הגדרת מטרות שיווקיות
ב. מיצוב ובידול ביחס למתחרים
ג. דימוי המוצר
ד. בחירת קהל יעד
ה. צינורות שיווק והפצה
ו. החלטות מחיר
אסטרטגית פרסום
א. החלטות אסטרטגיות
ב. החלטות מסר
ג. החלטות קמפיין
ד. החלטות מקור
ה. החלטות מדיה
ו. קריטריונים להערכת הצלחת מסע הפרסום
SWOT · מסע פרסום · שוקולד פרה · פרסום
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "פרסום שוקולד פרה של חברת עלית", סמינריון אודות "פרסום שוקולד פרה של חברת עלית" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.