היישום אינו מחובר לאינטרנט

שיווק שוקולד פרה של עלית-שטראוס

עבודה מס' 068957

מחיר: 362.95 ₪   הוסף לסל

תאור העבודה: ניתוח ההיבטים השיווקיים של המוצר.

4,737 מילים ,5 מקורות ,2010

תקציר העבודה:

המוצר שבחרתי לנתח הוא שוקולד בחפיסות המשווק תחת השם "שוקולד פרה" והמיוצר ע"י חברת שטראוס-עלית ,כיום- שטראוס גרופ.
העבודה כוללת רקע היסטורי וניתוח החברה, פילוח שוק, אסטרטגיית כיסוי שוק, מיצוב שוק, אסטרטגיית שם המותג, אסטרטגיה שיווקית ותמהיל המוצר, המסחור, המחיר וההפצה.

תוכן העניינים:
חלק א': ניתוח החברה
חלק ב: פילוח שוק והגדרת פרופיל השוק
חלק ג': אסטרטגיית כסוי שוק
חלק ד': מיצוב המוצר
חלק ה': עיצוב האסטרטגיה השיווקית
סיכום
מקורות

קטע מהעבודה:

אסטרטגיית כסוי השוק שבחרתי למוצר שוקולד פרה היא כסוי שוק מבודל. בחרתי במודל זה משתי סיבות. האחת: שוקולד פרה, כפי שניתן לראות בחלק העוסק בפילוח שוק, הוא מוצר המיועד למספר פלחי שוק רב. שנית, חברת שטראוס גרופ מעוניינת ליצור נאמנות למוצר מאחר ומדובר במוצר מצליח,נמכר ואיכותי ויש לה את האמצעים הכלכליים הדרושים לשם כך.
מאחר ובפילוח השוק שבצענו הובהר כי שוקולד פרה הוא בעל פלח שוק רחב ומגוון החלטנו להתמקד בפלחי השוק הבאים:

תגים:

שיווק · שוקולד פרה · שטראוס עלית · פילוח שוק · מותג · מזון · ממתקים

אפשרויות משלוח:

ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיווק שוקולד פרה של עלית-שטראוס", סמינריון אודות "שיווק שוקולד פרה של עלית-שטראוס" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.

אפשרויות תשלום:

ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.

אודות האתר:

יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.