עבודה מס' 065885
מחיר: 240.95 ₪ הוסף לסל
תאור העבודה: הקשר בין שיתוף עובדים בקבלת החלטות, שביעות רצון ומחוייבותם לחברת סמוראי בע"מ.
4,434 מילים ,47 מקורות ,2000
חברת סמוראי נוסדה בשנת 1955 ומאז התפתחה וביססה את מעמדה כאחת מחברות הדפוס המובילות בארץ.
החברה בבעלות פרטית כאשר אבי המשפחה משמש כמנכ"ל מיום הקמתה, יחד עימו עובדים בניו המשמשים כמנהלים בחברה.
בחברה מועסקים כ- 250 עובדים. רובם עובדים מקצועיים המכירים את העבודה ואת הלקוחות.
החברה מתמחה בדפוס משי ובמדבקות בגלילים, מספקת מגוון רחב של שירותים בתחומים אלו תוך שימוש בחומרים איכותיים ושיטה טכנולוגית חדשנית . העבודה בחברה מתחלקת על פי התמקצעות ספציפית :מחלקת שירות לקוחות, מחלקת דפוס, מחלקת אבטחת איכות ומחלקת עיצוב גרפי העומדת לרשות הלקוחות ומציעה את עזרתה בעיצוב מדבקות ושלטי פרסות למוצריהם.
לחברה יש תו תקן 9000 ISO המחייב עבודה בכפוף לכללי אבטחת איכות קפדניים ביותר.
עיקר לקוחות החברה הן מהמגזר העסקי - חברות קטנות וקונצרנים בעלי מותג ים ידועים כגון: פלאפון, אגיס, הד ארצי, סלקום סאיטקס, תדיראן, מוטורולה ,תעשייה אוירית,אי.סי.אי, בזק, ארקיע, אידיגו ועוד.
1.2 הבעיה העסקית
למרות הוותק הרב בענף ובשוק ולמרות הניסיון הגדול של חברת סמוראי בענף זה רמת התחרות גבוהה ובעקבות המיתון הקשה בו נמצא המשק, ירדה התפוקה של החברה, גדל מספר המתחרים ושימור הלקוחות הפך לאחת המטרות האסטרטגיות של החברה, לכן יש ליצור תרבות שירות - תהליך אשר מחייב הטמעתו בקרב העובדים ולשם כך נדרשת השקעה כספית והכשרה מתאימה.
עובדים רבים בארגון מרגישים שלא משתפים אותם בקבלת החלטות. עובדה זו מורידה את רמת שביעות הרצון הכללית ואף מערערת את מידת מחוייבותם לאירגון. דבר זה פוגע באווירה הכללית בחברה.
בשנה האחרונה חלה ירידה של 5% ברווחי החברה. מבדיקת ההנהלה התברר כי עובדים רבים חשים כי לא משתפים אותם בקבלת החלטות, אלא מורידים מלמעלה הוראות לביצוע ללא כל כוונה לשמוע את דעתם בענין. עקב כך רמת שביעות רצונם והמחוייבות שלהם לארגון פחתו בצורה משמעותית והתוצאה היתה ירידה ברמת השירות ללקוחות ואי עמידה בלוח הזמנים. החוקר צופה שהחברה עלולה להיקלע לקשיים.
הנחת החוקר היא כי גורם משמעותי לירידה בשביעות רצון העובדים ובמחויבותם לארגון הוא אי שיתופם בקבלת החלטות.
מטרת המחקר היא לבחון את הקשר ועוצמתו בין התכנית לשיתוף עובדים בקבלת החלטות, שביעות רצונם ומחויבותם לחברה.
תוכן העניינים:
* מבוא
תאור הבעיה בארגון
הבעיה העיסקית
שאלות המחקר
מטרות המחקר וחשיבותן
* סקירת הספרות
שביעות רצון
מחויבות
הקשר בין שיתוף עובדים לבין שביעות רצון
הקשר בין שיתוף עובדים לבין מחויבות ארגונית
רציונל המחקר
משתני המחקר.
השערות המחקר
מודל המחקר
* שיטת המחקר
מערך המחקר
המדגם
כלי המחקר
הליך המחקר
שיטת הניתוח
מגבלות המחקר
נגישות הסטודנט לנושא המידע
לוח זמנים
רשימת מקורות
מחוייבות · לויאליות · עובד · מעסיק · מעביד · הנעת · עובדים · הנעה
ניתן לקבל ולהזמין עבודה זו באופן מיידי במאגר העבודות של יובנק. כל עבודה אקדמית בנושא "שיתוף עובדים ושביעות רצון (הצעת מחקר)", סמינריון אודות "שיתוף עובדים ושביעות רצון (הצעת מחקר)" או עבודת מחקר בנושא ניתנת להזמנה ולהורדה אוטומטית לאחר ביצוע התשלום.
ניתן לשלם עבור כל העבודות האקדמיות, סמינריונים, ועבודות המחקר בעזרת כרטיסי ויזה ומאסטרקרד 24 שעות ביממה.
יובנק הנו מאגר עבודות אקדמיות לסטודנטים, מאמרים, מחקרים, תזות ,סמינריונים ועבודות גמר הגדול בישראל. כל התקצירים באתר ניתנים לצפיה ללא תשלום. ברשותנו מעל ל-7000 עבודות מוכנות במגוון נושאים.